Skrivet av:Edwin08:39 18 Nov 2016
Hej Jan,
Övergången från våra gamla produkter till Standard ERP och Standard Accounts/Ekonomi annonserades i slutet av 2015. Det uppmärksammade vi både på vår hemsida och i epost och brev till våra användare. Fram till 31 juli i år har det var
Hej Edwin,
Du skriver:
"Det uppmärksammade vi både på vår hemsida och i epost och brev till våra användare."
Jag vill att du visar datum och tid då ni skickade ett mail bet. detta till mig. Samma sak när ni skickade ett brev till mig.
Inget av detta är sant i mitt fall, så jag tycker att du ska ta reda på fakta innan du skriver ngt sådant.
Den stora frågan som tydligen många undrar över är –
VARFÖR STOPPADES VÅRA INKÖPTA PROGRAM?
VARFÖR KAN VI INTE FÅ ANVÄNDA DESSA UTAN SUPPORT OCH UTVECKLING?
VI HAR JU BETALT FÖR DOM UTAN TIDSBEGRÄNSNING ENLIGT AVTAL:
Säger samma som Bo L. – Varför ska vi tvingas använda något nytt program, som vi inte önskar?…även om det är gratis.
Det är bra nobelt att programmet är gratis, men ert förfarande är inte förenligt med bra affärsetik.
Jag förstår att du skriver vad du är tillsagd att göra, men om du har erfarenheten, sätt dig in i hur tydligen många företagare upplever ert förfarande. Vad hade du gjort om ngn helt plötsligt bytte lås på din ytterdörr och tvingade dig att bo gratis på gäst-härbärge?
Det vore väl trevligt för familjen (företaget) och vänner (kunder) inför julen, eller hur?
Vänliga Hälsningar
JF