Re: Jag har haft First Office sedan början av 2000 talet och det har funkerat i stort sätt utan problem. Nu säger system vid uppstart had databas nyckel saknas och sätter programmet i demo läge. Dock om jagh går in i systemkonfigurationen så står
Bo Lindahl
2016-11-18
Hej Edwin

Jag hittade den manuella filsökningen och började ladda in min backupp fil. Men när den gröna indikatorn var ifylld så avbröts programet för att den inte hittade servern. Jag svasrade Ja på frågan om att avsluta och fick efter ett tag upp följande meddelande: "SendM4Message GetThreadSendLevel() > 0 ac=68" Sedan hände inget mer och jag fick hårt avsluta programmet. När jag startade det igen var jag tillbaka till samma problem som jag redovisat förut. Bilden "1:setup" visas, den gröna indikatorn fylls i och sedan händer inget mer. Jag får hårt avsluta efter ett tag.

Detta var precis samma sak som hände första gången jag försökte ladda in min backupp fil.

Är detta en Betya versionm som ni tvingat alla med First Office att gå över till. Är er server så instabil som den verkar vara, är detta något som jag kommer att få räkna med att förbindelsen hela tiden bryts om jag nu får upp något system någon gång vill säga????

//Bo
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.