Kan inte starta upp mitt program
Lena Svensson
2016-08-08
När jag kommer tillbaka från semestern kommer jag inte in i mitt program, det står: Port 1320. Anslutningen är etablerad med inget svar innan timeout. Omstart av server föreslås.
Har försökt med omstart men det hjälper inte
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld11:59 8 Aug 2016
Hej Lena,

Begränsat läge kan bero på en av två anledningar: 1) obetalda fakturor eller 2) ej underskrivet användaravtal. Jag kan se att ni både har en obetald faktura som spökar och att ni inte skrivit under användaravtalen EULA och Subscription Agreement.
Vänligen betala faktura och skriva under användaravtalet. Du kan även maila en kopia av undertecknat avtalet via mejl.

Mvh, HansaWorld Support
HansaWorld
2016-08-08
Hej Lena,

skulle du kunna du ge oss ditt kundnummer och företagsnamn? Då kan vi titta närmare på det.

Mvh, HansaWorld Support
Lena Svensson
2016-08-08
Vårt kundnummer är 4655599, Hultsteins Kyl AB

Mvh
Lena
HansaWorld
2016-08-08
Hej Lena,

vi har startat om er server i molnet. Vänligen provar igen att loggar in i programmet och återkommer om det funkar fortfarande inte.

Mvh, HansaWorld Support
Lena Svensson
2016-08-08
Hej,
Nu fungerar det, tack för hjälpen.
Lena
Lena Svensson
2016-08-08
Men tyvärr kan jag inte skriva ut utan får texten: kan inte skriva ut i begränsat läge
Lena
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-08-08
Hej Lena,

Begränsat läge kan bero på en av två anledningar: 1) obetalda fakturor eller 2) ej underskrivet användaravtal. Jag kan se att ni både har en obetald faktura som spökar och att ni inte skrivit under användaravtalen EULA och Subscription Agreement.
Vänligen betala faktura och skriva under användaravtalet. Du kan även maila en kopia av undertecknat avtalet via mejl.

Mvh, HansaWorld Support
Lena Svensson
2016-08-08
Du får nog maila över ett nytt avtal som vi får skriva under eftersom vi inte kan finna något här hos oss.
Mailadress är: lena@hultsteins.se
så ska jag se till att det kommer med vändande mail.
Mvh
Lena

Ps har betalt båda fakturorna som ligger hos oss idag.Ds
HansaWorld
2016-08-08
Hej Lena,

vi kommer att skicka avtalet till mailadressen inom kort.

Har en fortsatt trevlig dag!

Mvh, HansaWorld Support
Lena Svensson
2016-08-08
Nu har jag mailat över avtalen underskrivna och kvitto på att vi har betalt båda fakturorna som vi hade hos Er. Hoppas allt är OK nu så att vi kan få tillgång till programmen. Jag har mailat allt till Kimberley Campbell.
Mvh
Lena
Lena Svensson
2016-08-09
Eftersom jag inte kan maila till Er har jag faxat upp avtalen underskrivna och kopia på betalningarna på fakturorna.
Mvh
Lena Svensson

Hör gärna av Er att allt är OK nu så vi kan köra våra program.
Lena Svensson
2016-08-09
Hur har det gått, jag är i stort behov av att komma åt mina program
så jag kan göra lev betalningar.
Mvh
Lena
Lena Svensson
2016-08-10
Nu kan jag köra ut men det står BEGRÄNSAD på alla mina
journaler hur kommer detta sig?
Mvh
Lena
Lena Svensson
2016-08-10
Nu kan jag inte skriva ut fakturor utan det står BEGRÄNSAT LÄGE??????
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.