Hej Edwin;
Nu har Standard Accounts kraschat fullständigt. Ingenting finns kvar i programmet.
Ingen backup går att importera.
När jag skulle starta programmet fanns ingenting kvar i programmet.Inga fakturor, inbetalningar etc.Allt är borta. 10 års arbete. Glad i hågen tänkte jag, att jag har ju backup.
Backupfilen är på ca 7,4kb komprimerad, 2,5mb när den är öppnad. När jag skall importera den visar ett fönster det importeras ett antal kb av 2482kB. När importen är klar kommer det upp en ruta som säger att det finns en uppdaterad version av appen, kliclar ag på knappen senare, kommer der upp en ny ruta att uppdateringen avslutas. Ingenting finns i databasen. Jag har provat att importera backupfiler från maj månad.När programmet tycker att laddningen är klar finns ingenting i databasen.
Dom backupfiler som finns i mitt konto, är backupfiler på den tomma databasen. Varför går det inte att importera backupflen? Automatiska programuppdateringen fungerar inte!
Appen fungerar inte!
First Office fungerade. Det stormar i molnet. Ha servrarna hemma i Sverige.
Mvh
Rolf
Det här svaret är korrekt:Skrivet av:Planta Jemtlandica09:23 29 Jun 2017
Hej Edwin;
Tack för hjälpen. Nu fungerar allt.Jag rensade bort allt som heter Hansaworld, alltså appen och dom två mapparna i biblioteket, och provade med nerladdningarna från eran hemsida. Det gick inte att importera backupfilen. Då provade via mitt konto, och det gick bättre.Felet hela tiden har varit att man måste veta var man har laddat ner appen, från Applestore, mitt konto eller eran hemsida. Det ställer till problem, inte bara för mej utan kanske även för andra.
Mvh
Rolf
Ärendet avslutat