Vad håller ni på med?
Planta Jemtlandica
2017-06-18
Hej Edwin;
Nu har Standard Accounts kraschat fullständigt. Ingenting finns kvar i programmet.
Ingen backup går att importera.
När jag skulle starta programmet fanns ingenting kvar i programmet.Inga fakturor, inbetalningar etc.Allt är borta. 10 års arbete. Glad i hågen tänkte jag, att jag har ju backup.
Backupfilen är på ca 7,4kb komprimerad, 2,5mb när den är öppnad. När jag skall importera den visar ett fönster det importeras ett antal kb av 2482kB. När importen är klar kommer det upp en ruta som säger att det finns en uppdaterad version av appen, kliclar ag på knappen senare, kommer der upp en ny ruta att uppdateringen avslutas. Ingenting finns i databasen. Jag har provat att importera backupfiler från maj månad.När programmet tycker att laddningen är klar finns ingenting i databasen.
Dom backupfiler som finns i mitt konto, är backupfiler på den tomma databasen. Varför går det inte att importera backupflen? Automatiska programuppdateringen fungerar inte!
Appen fungerar inte!
First Office fungerade. Det stormar i molnet. Ha servrarna hemma i Sverige.
Mvh

Rolf

Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.