standard ekonomi
Robert Ekström
2016-04-06
Hej. Ref till mitt meddelande 6/4 (idag) kl 9:14. Jag fick svar, men lyckades inte öppna programmet på skrivbordet, kanske pga mitt virusprogram, men hämtade istället en helt ny version. Har också tagit bort den gamla versionen så det inte ska bli några sammanblandningar. Och så har jag importerat på nytt och stämt av alla företag och råbalanserna ser ut att stämma. Men vad berodde felmeddelandet på? Kan det uppstå igen? Jag tänker nämligen börja använda programmet nu och då är det inte lika enkelt att återställa sen om det krånglar. Kan jag lite på att backuperna fungerar till molnet nu utan åtgärd från min sida? (automatiskt). Det verkar lite mera instabilt när jag ska skriva. Kan fortfarande komma "fel vid skrivning, exporten kunde ej slutföras", men försöker jag på nytt så kommer rapporten efter ett eller två försök. Får verkligen hoppas att programmet skall börja att fungera fullt ut. Hittar ni mina filer nu i molnen? När jag pratade med supporten här om dagen så såg dom inte mina filer? Men nog måste dom väl finnas där? Annars skulle dom väl inte synas i programmet? Mitt kundnr finns i förra brevet. MVH Pia Ekström/Åland.
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:HansaWorld09:39 14 Apr 2016
Hej Pia,

Vad har ni registrerat för företagsnamn?
Jag kan då kontrollera om ni är upplagda i vårt moln eller om ni har en lokal installation.

med vänliga hälsningar HW Support
Det här svaret är korrekt:
HansaWorld
2016-04-14
Hej Pia,

Vad har ni registrerat för företagsnamn?
Jag kan då kontrollera om ni är upplagda i vårt moln eller om ni har en lokal installation.

med vänliga hälsningar HW Support
Robert Ekström
2016-04-14
Hej. Jag har pratat och skrivit ganska mycket. Just nu finns jag nog inte i molnen, för jag blev avrådd att använda molnet, innan jag får klartecken från er. Så nu försöker jag ta backup ganska ofta istället. Vårt företagsnamn är Pia Ekström eller Robert Ekström. Jag har måst börja om och ladda ner programmet 3 gånger pga oreda i valsarna. Just nu använder jag programmet och har både bokfört och fakturerat, men jag har inte vågat mig på molnfunktionen ännu. Ett fel som kvarstår, som faktiskt var borta i en av nerladdningarna, är att när jag ska skriva rapport så måste jag ofta försöka både 2, 3 och 4 gånger innan det lyckas. Kommer felmeddelande med att det inte gick att exportera. Lite irriterande faktiskt.
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.