Hej. Ref till mitt meddelande 6/4 (idag) kl 9:14. Jag fick svar, men lyckades inte öppna programmet på skrivbordet, kanske pga mitt virusprogram, men hämtade istället en helt ny version. Har också tagit bort den gamla versionen så det inte ska bli några sammanblandningar. Och så har jag importerat på nytt och stämt av alla företag och råbalanserna ser ut att stämma. Men vad berodde felmeddelandet på? Kan det uppstå igen? Jag tänker nämligen börja använda programmet nu och då är det inte lika enkelt att återställa sen om det krånglar. Kan jag lite på att backuperna fungerar till molnet nu utan åtgärd från min sida? (automatiskt). Det verkar lite mera instabilt när jag ska skriva. Kan fortfarande komma "fel vid skrivning, exporten kunde ej slutföras", men försöker jag på nytt så kommer rapporten efter ett eller två försök. Får verkligen hoppas att programmet skall börja att fungera fullt ut. Hittar ni mina filer nu i molnen? När jag pratade med supporten här om dagen så såg dom inte mina filer? Men nog måste dom väl finnas där? Annars skulle dom väl inte synas i programmet? Mitt kundnr finns i förra brevet. MVH Pia Ekström/Åland.