Lösenord och nyckel
2020-06-08
Hej,
Har nu uppdaterat till den nya versionen på en ny Mac, ej server.
När jag skall logga in får jag felmeddelande att det är fel användare eller lösenord trots att jag begärt nytt lösenord från er.

Står även att det finns obetalda fakturor när man skall hämta ny nyckel.

Med vänlig hälsning
Åsa Larsson

Andreas Styrnell
2020-06-08
Hej,

Vad har du för StandardID (epost)? Och har du försökt skapa nytt lösenord via https://standard-id.hansaworld.com/reset-password ?

Vilket företag gäller det?

Med vänlig hälsning
Andreas
2020-06-10
Skrivet av:Andreas Styrnell15:09 8 Jun 2020
Hej, Vad har du för StandardID (epost)? Och har du försökt skapa nytt lösenord via https://standard-id.hansaworld.com/reset-password ? Vilket företag gäller det? Med vänlig hälsning Andreas
Hej,
Mitt kundnr är 4659931 SIS Ägarservice.

Jag har beställt nytt lösenord men det fungerar ändå inte.

Mvh Åsa Larsson
2020-06-14
Skrivet av:11:01 10 Jun 2020
Hej, Mitt kundnr är 4659931 SIS Ägarservice. Jag har beställt nytt lösenord men det fungerar ändå inte. Mvh Åsa Larsson
Hej igen,
Min mailadress standardID är asla.larsson@gmail.com.

Med vänlig hälsning
Åsa Larsson
Kundnr 4659931
2020-07-04
Skrivet av:11:01 10 Jun 2020
Hej, Mitt kundnr är 4659931 SIS Ägarservice. Jag har beställt nytt lösenord men det fungerar ändå inte. Mvh Åsa Larsson
Hej,
Det går inte att logga in på mitt företag Kundnr 4659931 efter uppdatering till ny version på annan Mac än den ursprungliga.
Får felmeddelande: Fel användare eller lösenord.
Har begärt nytt lösenord men det fungerar ändå inte.
Kan ni åtgärda detta tack!

Med vänlig hälsning, Åsa Larsson SIS Ägarservice AB kundnr 4659931
HansaWorld support Nordics
2020-07-31
Har sendt mail til asla.larsson@gmail.com om nytt passord nå

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.