Created byPer15:26 7 May 2019
Hej.
Det är tyvärr lite krångligt att få hjälp med just äldre programvaror, eftersom kunskapen endast finns hos personal som tidigare hanterat programvaran. Detta gäller inte enbart HansaWorlds produkter, utan i princip samtliga mjukvaruprogram so
Hej:
Jo det är det kundnumret jag har och som jag använt som användarnamn. Lösenordet är 6 siffror, fem versaler och en gemen.
Om vi inte kan få till det, så vill jag att du berättar hur jag tar bort mitt företag och mina servrar så får jag lägga upp ett nytt företag, ny server och ladda hem en ny programvara och strunta i att importera back.up.
När jag talade med Finland tidigare, så var han beredd att hjälpa mig, men hittade inte mitt företag i databasen. kanske för att det var i Finland. Han var mycket vänlig, men kunde inte göra något. Han sa att det borde den svenska supporten fixa.
Finns det inget sätt som du kan "låsa upp" det förbannade lösenordet som trilskas?
Annars som sagt. Får jag börja om från början. Går inte det får jag välja ett annat bokföringsprogram.
Med vänlig hälsning
Jan