Aktuell dokumentation
Anders Wallén
2018-07-03
Hej, jag är konsult med uppdrag att validera GxP-påverkande delar av Standard ERP för ett Life Science bolag. Dom migrerade till den molnbaserade tjänsten för några år sen och kör nu version 8.2. Det vi bl.a. siktar på är att uppfylla kraven för elektroniska register (ER) enligt 21 CFR part 11 (US FDA).
Ett av mina problem är att min kund helt saknar aktuell, grundläggande information om Standard ERP och molntjänsten dom använder; jag har bl.a. frågat systemadministratören utan resultat. Jag har även sökt sån info på HansaWorlds hemsidor (svensk och engelsk) men det är tunnt med det där också. Finns det aktuellare info om systemet nån annanstans än under HansaManuals? Finns det t.ex. change notes för v8.2 av Standard ERP?
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Latest Posts
HC
Bom dia, vimos por este meio, uma vez mais solicitar uma solução urgentemente para o facto de não...
10:26 13 Jun 2025
Boa tarde, Estamos há um dia sem faturar, agradecemos resolução urgente do problema. O program...
19:44 5 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.