går inte öppna Hansa ERP
Arno Metall AB
2025-05-21
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenting. Kanske det har något att göra med det sista problemet när Hansa påstod att jag hade en gammal version som jag inte hade. Startat om flera gånger. Hansa fungerade igår. Den vita rutan (bifogad) kommer fram och har gjort det sedan jag letade efter hur jag skulle förlänga Nytt bokslutsår nu i maj. Vi har haft Hansa i 30år och det fanns inte några fler rader. Hittade svaret i Forumet. Den vita rutan har jag inte lyckats bli av med.
Efter den sista uppdateringen har jag haft problem med att det blinkar till titt som tätt när jag jobbar i Hansa. Påtalade problemet vid den sista uppdateringen hos Apply, men fick då ingen återkoppling på det. Kan det vara det som är problemet?
Önskan om snabbt svar!
OBS! Det gick inte att ladda ned filen.
Files are pending for approval
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Latest Posts
HC
Bom dia, vimos por este meio, uma vez mais solicitar uma solução urgentemente para o facto de não...
10:26 13 Jun 2025
Boa tarde, Estamos há um dia sem faturar, agradecemos resolução urgente do problema. O program...
19:44 5 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.