Egli Re Services
2016-11-14
Hej!
20151218 skrev jag följande:
Jag upptäcker att jag inte kan hitta någon faktura för kundnummer 4655808 för 2016. Kan NI mejla denna till mig så betalar jag omgående.
Dessutom så ringde jag för ett bra tag sedan om att jag inte lyckades logga in på ”Standard Accounts”. Någon lovade kolla detta och återkomma. Det har inte skett. Vänligen återkom till mig på nedanstående nummer snarast och hjälp mig att hamna rätt.
Sedan skickade jag nedanstående till venho@hansaworld.com 2016-10-17
Hej!
Jag har ett problem.
Jag har under många år använt Books för min enkla bokföring för två små enskild firmor. För snart ett år sedan så fick jag uppgift om att Books skulle gå över i Standard Accounts. Jag gjorde allt som det stod att jag skulle göra, men fick det inte att fungera på min dator. Vi löste det då med att jag fortsatte att betala ett halvår för Books, medan Ni utredde vad som skulle behövas för att Standard Accounts skulle fungera även hos mig. Ni har aldrig kommit tillbaka med någon lösning, och nu när jag skulle behöva bokföra så står det i Books att det är ”BEGRÄNSAT”.
Kan Du höra av Dig för att vi inom det snaraste kan hitta en lösning på mitt problem?
Eftersom jag inte kan bokföra längre är detta brådskande. Jag tycker dessutom att det är under all kritik att inte återkomma som man lovat vid flera tillfällen