Yngve Bohm Arkitekter
2016-11-07
Hej,
Sedan mina senaste frågor i fredags har följande hänt:
När jag försökte öppna Standard Ekonomi på lördagen kom jag in i programmet via en inloggning med ett gammalt lösenord (som jag tidigare ersatt/en gång för alla trodde jag/ med ett nytt, som jag nu kommer in i My Standard med) Jag kom då in på: ”Yngve Bohm: Huvudmeny” som jag känner igen från mitt företag ”Yngve Bohm Arkitektkontor”.
När jag då gick in i ”Systemmenyn” och klickade på ”Företag”, kom en skylt upp med följande innebörd: Yngve: Välj företag. Under finns tre knappar i följd: En lång mörkgrön knapp med texten: ”This function will delete all your data” och under ”Reset Company”. Nästa knapp. ”Demo företag” och slutligen ”OK”. Under detta huvud i skylten finns mina två:
Yngve Bohm Arkitektkontor (blått, dvs markerat)
Yngve Bohm (vitt, men möjligt att markera)
Självklart vågade jag inte göra någonting alls!!!
När jag försökte öppna programmet idag måndag, kom samma skylt upp direkt utan någon form av inloggning, men för omväxlings skull på engelska: Select Company etc.
Självklart vågar jag inte göra någonting idag heller annat än skyndsamt stänga ned programmet och hoppas på, att någon på Hansa World förbarmar sig över mig innan jag troligtvis blir galen!
Mvh
Yngve Bohm