Re: Jag hade för det första inte integrerat program för fakturor utan dom registrerade jag manuellt eftersom jag har ett annat faktureringsprogram.
Edwin
2016-11-18
Hej Birgitta,

Jag har nu fått höra av mina kollegor på utvecklingsavdelningen att det finns ett problem med den nuvarande versionen av Standard Accounts som gör att importer av backuper från First Office kan gå fel. Vi kommer därför att släppa en uppdatering till programmet så snart den är färdig vilket förhoppningsvis blir idag men annars på måndag. Mitt förslag är därför att du väntar med att installera programmet som du håller på med just nu eftersom det finns en risk att det kommer bli fel igen med importen om du fortsätter.

När den nya versionen är släppt, som inte har samma problem med importen, kan jag skriva här direkt så att du vet. Då kan du ladda ned den versionen och då ska allt fungera som det ska. Jag ber om ursäkt för att det låter rörigt men vi jobbar på att få det fixat så snabbt som möjligt. Har du några frågor är du välkommen att ställa dem här.

Med vänliga hälsningar

Edwin
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.