Jag saknar min faktura ! nej troligen gör ingen annan det men jag behöver den för att mitt program ska fungera. Problemet är att HansaWorld inte kan sända den till min mail och då är det moment22 !!!!
Jag kan inte göra något jag har inget telefonnummer att ringa till fick t o m skaffa ett annat mailkonto för att dom skulle kunna ha kontakt med mig, men inte ens det hjälpte jag kan inte logga in på min riktiga mail för det är tydligen att på mitt lösenord som jag har haft sen starten, skulle jag då trycka på "har du glömt lösenordet" så ska jag få ett mail så jag kan ställa in ett nytt lösenord ! Men då sänder Hansa till min adress som ju inte fungerar !!!!!!!!!! MOMENT22 !!!!
Har sett att det är vanligt att Hansa inte kan sända till vissa mailadresser då säger dom att då är det fel på din mail ! Jag har inga spärrar som hindrar Hansa att sända mail till mig ! har kontrollerat med mail-leverantören och den är helt öppen !
Så om det är andra som har samma problem så skriv gärna om detta !
Skulle nu någon på Hansa skriva till mig så se till att jag får min Faktura så jag kan använda programmet för det måste ju ändå vara deras affärside att man ska använda deras program.
Vad jag vet så går det ju också att sända fakturan vi Posten för jag får andra räkningar på det viset. :)
MVH
preben