Inloggning
Finsve
2018-09-14
Hej,

jag lyckats inte hämta en ny databasnyckel. Kund nr 4655466, avtal 200008515. Får felmeddelande att avtalstiden är avslutat 2018-08-31. Vi har nyligen förnyat avtalet.

Mvh

Markku
Per
2018-09-14
Hej Markku.

Tack för ditt meddelande.

Vi har gjort en del ändringar, vänligen prova att hämta databasnyckel igen:

Inställningar >> Internetdatabasnyckel >> Hämta databasnyckel

Ifall detta inte går, prova återigen med:
Inställningar >> Internetdatabasnyckel >> Registrera för automatisk databasnyckel (se till att kund nr. och avtalsnr. stämmer)

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Finsve
2018-09-17
Created byPer15:17 14 Sep 2018
Hej Markku. Tack för ditt meddelande. Vi har gjort en del ändringar, vänligen prova att hämta databasnyckel igen: Inställningar >> Internetdatabasnyckel >> Hämta databasnyckel Ifall detta inte går, prova återigen med: Inställningar >> Interne
Hej Per,

jag får ett felmmeddelande att på grund av licensreglerna kan jag skapa nyckel som gäller fram till 2018-08-31. Men vi har förnyat avtalet. Jag tror att ni måste gå in och släppa nyckel till oss. Mvh Markku
Per
2018-09-17
Vänligen prova igen nu.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
HC
Bom dia, vimos por este meio, uma vez mais solicitar uma solução urgentemente para o facto de não...
10:26 13 Jun 2025
Boa tarde, Estamos há um dia sem faturar, agradecemos resolução urgente do problema. O program...
19:44 5 Jun 2025
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.