ALERT- meddelande
Eva Sundberg
2017-08-23
Efter att ha uppdaterat till er nya version får vi "Alert" meddelande.
"Server:asp.skottens.plast.net Port:1303.
Could not connect to the server. Please try again later"

Hur länge ska detta pågå?

Har varit så sedan igår förmiddag.

Hjälp oss!!!

Mvh
//Ylva
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin08:18 28 Aug 2017
Hej Eva,

Jag ser nu att allt fungerar som det ska så jag markerar den här tråden som löst.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Kevin H
2017-08-23
Hei,

Det er ikke mulig å logge inn på systemet når serveren oppdaterer. Oppdateringen av serveren deres har fryst seg, jeg har sendt inn dette til vår tekniske avdeling som kommer til å se på dette.

Mvh

Kevin
HansaWorld Support
Eva Sundberg
2017-08-23
Skrivet av:Kevin H06:49 23 Aug 2017
Hei, Det er ikke mulig å logge inn på systemet når serveren oppdaterer. Oppdateringen av serveren deres har fryst seg, jeg har sendt inn dette til vår tekniske avdeling som kommer til å se på dette. Mvh Kevin HansaWorld Support
Hej,

Vad innebär detta tidsmässigt?

Vad kan vi göra för att underlätta och komma snabbt igång?

Kan era tekniker kontakta oss?
Vi behöver veta när systemet kan tänkas vara igång igen.

Mvh
Ylva
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-08-28
Skrivet av:Eva Sundberg07:36 23 Aug 2017
Hej, Vad innebär detta tidsmässigt? Vad kan vi göra för att underlätta och komma snabbt igång? Kan era tekniker kontakta oss? Vi behöver veta när systemet kan tänkas vara igång igen. Mvh Ylva
Hej Eva,

Jag ser nu att allt fungerar som det ska så jag markerar den här tråden som löst.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.