Uppdatera till ny version
Mia Hafström
2025-07-01
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hej,

Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gammal version av Standard ERP (Standard ERP 8.5 2023-08-15). Vi vill naturligtvis inte betala extra för en gammal version utan undrar hur vi uppdaterar till den senaste. Om jag loggar in på er plattform MyStandard som ni rekommenderar i mejlet får jag bara upp: "There were no servers found". Vårt program ligger lokalt på vår dator. Vänligen återkom och förklara hur vi ska göra.

Med vänlig hälsning,
Mia Hafström
Berghs Förlag AB
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.