Automatisk inloggning
Björn Ringdahl
2017-06-16
Hej,
Var hittar jag inställningen automatisk inloggning?
Edwin
2017-06-16
Hej Björn,

Du kan öppna huvudmenyn och sen klicka på Arkiv och sen välja "Stoppa automatisk inloggning". Då ska du inte loggas in automatiskt vid nästa uppstart.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Björn Ringdahl
2017-06-17
Skrivet av:Edwin20:04 16 Jun 2017
Hej Björn, Du kan öppna huvudmenyn och sen klicka på Arkiv och sen välja "Stoppa automatisk inloggning". Då ska du inte loggas in automatiskt vid nästa uppstart. Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Ja, nu var det så att jag vill veta hur man sätter igång automatisk inloggning.
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-06-19
Skrivet av:Björn Ringdahl12:11 17 Jun 2017
Ja, nu var det så att jag vill veta hur man sätter igång automatisk inloggning.
Jag ber om ursäkt, hjärnsläpp från min sida. Det du kan göra är att klicka på operationsmenyn (kugghjulet) när du har navigationsfönstret öppet. Välj sen ändra lösenord. Byt då till ett nytt lösenord. När du gjort det loggar du ut ur systemet. Vid nästa inloggning kommer du att bli tillfrågad om du vill att lösenordet ska sparas eller inte.

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.