Problem med inloggning
Arno Metall AB
2022-02-23
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon Windows
Hej!

Igår hade jag problem med att komma in i programmet. Det tog ca 2 min innan det gick varje gång. Den sökte. Nere i högra hörnet står det "Navigering till webbsidan avbröts" Idag tar det ca 30min.
För en månad sedan fick jag hjälp av Applitron att installera 8:5 20211228.
Fick dock ta en tidigare version eftersom jag har Windows 7. Enligt er skulle den funka.
Tacksam för hjälp!
Mvh.Margareta

HansaWorld support Nordics
2022-02-23
Hei.

Hvor har dere serveren deres i dag?

Mvh
Arno Metall AB
2022-02-25
Skrivet av:HansaWorld support Nordics15:31 23 Feb 2022
Hei. Hvor har dere serveren deres i dag? Mvh
Vi har ingen server. Idag tog det 1,5 timma innan programmet öppnade sig. Ohållbart!
Arno Metall AB
2022-02-28
Jag har fortfarande stora problem att använda programmet. Det kan ta en timma innan jag kommer in. Jag kommer till aktivitetsfönstret efter inloggningen men så fort jag trycker på något ändras pilen till en sökring. Då kan det ta väldigt lång tid eller gå på några minuter. Före förra tisdagen funkade det som vanligt. Sedan kan jag jobba några minuter innan det bara släcks ned. Om jag inte jobbar i programmet utan gör något annat någon minut så släcks det också ned. Var vänlig svara snarast.
Arno Metall AB
2022-03-02
Varför får jag ingen hjälp?
Var vänlig ring mig 0506-10104 då jag inte kan komma åt forumet när inte programmet funkar.
Igår kunde jag inte komma in alls.
Börjar ledsna på detta Hansa program. Programmet är bra men hjälpen värdelös.
Har inte problem med några andra program i datorn.
Tacksam för hjälp NU.
Arno Metall AB
2022-03-04
Skrivet av:Arno Metall AB08:28 2 Mar 2022
Varför får jag ingen hjälp? Var vänlig ring mig 0506-10104 då jag inte kan komma åt forumet när inte programmet funkar. Igår kunde jag inte komma in alls. Börjar ledsna på detta Hansa program. Programmet är bra men hjälpen värdelös. Har inte
Hallå!
Finns det ingen vänlig själ på detta företag?
Mvh.Margareta
Matilda Krüger
2022-03-07
Hej Margreta,

Jag ser inte att ni har någon hosting hos oss eller någon av våra partners. Kör ni systemet lokalt så kan vi tyvärr inte göra något åt hur snabbt systemet fungerar hos er.

Om ni är intresserade att ha hosting hos oss så återkommer jag gärna med ett kostnadsförslag.

Med vänlig hälsning,
Matilda
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.