Server problems
2021-02-05
Hej,

När jag loggar in på mystandard och ska ladd ner en ny klient så kommer ett felmeddelande om att Failed to download version. Please try different country. Vad göra?
HansaWorld support Nordics
2021-02-08
Hei.

Hva er kundenavn og nummer dette gjelder?

Mvh
2021-02-08
Skrivet av:HansaWorld support Nordics10:57 8 Feb 2021
Hei. Hva er kundenavn og nummer dette gjelder? Mvh
Hej,
Namn RB Team Ab
Customer Code: 1255430
2021-02-09
Hei.

Vedlagt ligger mac og windows versjonen av klienten du trenger. Installer riktig versjon og velge "firma" "koble til mitt firma" når du starter for første gang. Deretter skriver du inn ditt firmanavn og velger søk.

Mvh
2021-02-09
Jag håller på att testa men då jag först startade klienten så kommer ett felmeddelandet "återansluter" men inget händer. Bifogar bild.

Files are pending for approval
2021-02-09
Hittar inga företag att välja första gången jag loggade in?
2021-02-09
Får också flera företag Company 1 på min server. Vill endast ha kvar RB Team Ab
2021-02-09
Skrivet av:HansaWorld support Nordics11:22 9 Feb 2021
Hei. Vedlagt ligger mac og windows versjonen av klienten du trenger. Installer riktig versjon og velge "firma" "koble til mitt firma" når du starter for første gang. Deretter skriver du inn ditt firmanavn og velger søk. Mvh
Fungerade inte. Vad nu? Jag behöver få detta löst snabbt!
2021-02-09
Hei.

Prøv følgende:

1. Installer standardaccounts.exe vedlagt ovenfor på NY lokasjon. NBNB Viktig med ny lokasjon her

2. Kjør programmet
3. Vent mens "laster inn ditt firma" skjer
4. Når hovedvinduet åpner seg velg "fyll inn firmainfo"
5. Velg koble til firma
6. Skriv inn "RB team" og trykk søk
7. Deretter koble til

Mvh
2021-02-09
Skrivet av:HansaWorld support Nordics16:29 9 Feb 2021
Hei. Prøv følgende: 1. Installer standardaccounts.exe vedlagt ovenfor på NY lokasjon. NBNB Viktig med ny lokasjon her 2. Kjør programmet 3. Vent mens "laster inn ditt firma" skjer 4. Når hovedvinduet åpner seg velg "fyll inn firmainfo" 5. Velg ko
Har provat, men kommer bara no server found.
2021-02-10
Har läst att flera har haft samma problem med det hade ni fixat. Ni kan inte fixa så att jag kan via servern ladda ner en ny klient. Har också fått en massa företag som heter Company 1, kan ni ta bort dessa?
2021-02-10
Hei.

Har du maskinen du brukte programmet på før? Jeg kan ikke finne noen data på firmanavnet i vår sky. Kan det være registrert på et annet navn?

Om du fortsatt har gamle installasjonen vil jeg tro det ligger lokalt, du kan da flytte filmappen over på ny maskin.

Mvh
2021-02-10
Skrivet av:HansaWorld support Nordics11:36 10 Feb 2021
Hei. Har du maskinen du brukte programmet på før? Jeg kan ikke finne noen data på firmanavnet i vår sky. Kan det være registrert på et annet navn? Om du fortsatt har gamle installasjonen vil jeg tro det ligger lokalt, du kan da flytte filmappen ov
Har haft klienter på 2 st datorer. Båda klienterna har jag laddat ner från MyStandard. Då jag uppdaterade servern till senaste version slutade klienterna att fungera och jag kunde inte ladda ner någon ny klient. Kan det ligga lokalt fast jag har jobbat på 2 olika datorer?
2021-02-10
Behöver du mitt StandardID eller räcker det med kundkoden du fick tidigare?
2021-02-10
Hei.

Jeg kan ikke finne kundekoden eller navnet, kan du tenkte om det kan være registrert på et annet navn?

Mvh
2021-02-10
Skrivet av:HansaWorld support Nordics12:47 10 Feb 2021
Hei. Jeg kan ikke finne kundekoden eller navnet, kan du tenkte om det kan være registrert på et annet navn? Mvh
När jag loggar in på MyStandard så ser jag nog företaget och kan starta och stoppa servern.
2021-02-10
Kan du sende et skjermbilde av hvordan din mystandard ser ut?

Mvh
2021-02-10
Här kommer den!
2021-02-12
Hei.

Jeg forhører meg med dev. avdelingen nå, ettersom jeg ikke vet hvorfor du ikke finner den i Standard Økonomi.

mvh
2021-02-12
Hei.

Har du fortsatt tilgang på din gamle installasjon av Standard Økonomi? Kan du gå i mappen hvor den gamle installasjonen din av Standard Økonomi er og sende filen som heter hansa.log?

Mvh
2021-02-12
Skrivet av:HansaWorld support Nordics11:17 12 Feb 2021
Hei. Har du fortsatt tilgang på din gamle installasjon av Standard Økonomi? Kan du gå i mappen hvor den gamle installasjonen din av Standard Økonomi er og sende filen som heter hansa.log? Mvh
Här kommer Log filen.

Den är från en installation 2019 som jag har använt ända tills jag uppdaterade servern och allt slutade fungera.
2021-02-15
Tar det til dev. men en gang.

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.