Uppdatering från 8.1
2020-02-24
Hej Hansa! Jag har samma fråga som Johan Forssblad m fl. Hur uppdaterar vi från ver 8.1 till 8.5 för att därigenom slippa "straffskatten" för en gammal version. Plattformen funkar inte då den säger "no server found", d v s vi kör på en lokal server (kanske är det därför jag ständigt har begränsat läge och inte kan ladda ner nya nycklar). OBS! Det är Hansa som installerat det hela på min dator, själv är jag ekonom och inte kunnig inom datorområdet.
Casper Wahlund
Andreas Styrnell
2020-05-14
Hej,

Om du behöver hjälp med uppgradering av StandardERP är du välkommen att kontakta Applitron för konsulthjälp. Är det en lokal installation på en dator är det max en timmes jobb.

Med vänlig hälsning
Andreas Styrnell
Applitron Datasystem AB

www.appli.se
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.