Server försöker ansluta
2019-03-28
HEj

Kan inte starta Hansa idag. Får meddelandet "att vår server och port försöker ansluta. Servern inte igång, porten är blockerad eller inte ordentligt konfigurerad".
Vad gör jag?
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:10:40 9 Apr 2019
Hej. Det löste sig av sig själv, efter ett antal försök till inlogg. Har hänt två gånger till efter detta. Hör av mig om det inte funkar framöver //Anna
Per
2019-03-28
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Vänligen uppge företagsnamn och/eller kundnummer så skall vi se vad som gått galet.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
2019-04-09
Skrivet av:Per17:06 28 Mar 2019
Hej. Tack för ditt meddelande. Vänligen uppge företagsnamn och/eller kundnummer så skall vi se vad som gått galet. Mvh. Per HansaWorld Support
Hej. Det löste sig av sig själv, efter ett antal försök till inlogg. Har hänt två gånger till efter detta. Hör av mig om det inte funkar framöver //Anna
Per
2019-04-09
Hej.

Okej, så bra.

Du är välkommen att skriva här igen och skapa en ny tråd på forumet när du upplever ett fel igen.

Låser denna tråden då den är löst.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.