Kommer ej in på mitt konto
Vesuvius AB
2017-11-13
Hej,

I helgen 11-12 november kom jag inte in på Standard Accounts. Den svarade att den inte hittade servern. Jag jag gjort ett flertal försök så blev jag plötsligt riktad till en engelsk version och inte mitt företag.

Vad har jag gjort för fel och hur kan jag åtgärda detta?

Med vänlig hälsning

Anders Pettersson
Vesuvius AB

anders@vesuvius.se
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Mikael11:42 20 Nov 2017
Hejsan Anders,

När du säger att du inte kommer in till ditt företag hur menar du då? Vilken information kan ni se när ni går in i Standard Accounts?

MvH
Mikael
HansaWorld
Mikael
2017-11-14
Hejsan Anders,

Du skrev ovan att du hade problem 11-12 November. Har du fortfarande detta problemet med ditt program?

MvH
Mikael
HansaWorld
Vesuvius AB
2017-11-14
Hej Mikael,

Ja, nu kommer jag till en engelsk meny och inte till Vesuvius AB.

Skall jag försöka ladda ner Standard Accounts igen?

Mvh

Anders
Det här svaret är korrekt:
Mikael
2017-11-20
Hejsan Anders,

När du säger att du inte kommer in till ditt företag hur menar du då? Vilken information kan ni se när ni går in i Standard Accounts?

MvH
Mikael
HansaWorld
Vesuvius AB
2017-11-20
Skrivet av:Mikael11:42 20 Nov 2017
Hejsan Anders, När du säger att du inte kommer in till ditt företag hur menar du då? Vilken information kan ni se när ni går in i Standard Accounts? MvH Mikael HansaWorld
Hej Mikael,

Jag får det inte och fungera och har nu bytt system. Jag skulle vilja avsluta mitt abonnemang hos er. Har ju tidigare kört kostnadsfritt men i samband med strulet förra helgen så måste jag ha startat något abonnemang.

Kan du se till att detta abonnemang avslutas?

Anders
Files are pending for approval
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.