Backup problem
Ulf Karlsson
2017-08-30
Ulf

När jag försöker att köra företagstextbackup så blir resultatet en tom textfil alt
servern är upptagen eller svara ej ?
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Björn Schwab08:54 27 Sep 2017
En kan inte köra ut en företagsbackup från en klient.
Det måste göras på servern.

Edwin
2017-08-30
Hej Ulf,

Har du prövat att starta om er server och sen försöka igen? Vilket företag gäller det?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Ulf Karlsson
2017-08-30
Skrivet av:Edwin16:01 30 Aug 2017
Hej Ulf, Har du prövat att starta om er server och sen försöka igen? Vilket företag gäller det? Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Hej Edvin,

Jag har provat att starta om servern, men det hjälper inte.

GPR Distribution AB kund.nr. 4660766

/Ulf
Ulf Karlsson
2017-09-01
Hej Jag saknar svar, det har gått mer än 24 tim

Jag behöver en lösning snarast.

/Ulf
Edwin
2017-09-01
Skrivet av:Ulf Karlsson11:14 1 Sep 2017
Hej Jag saknar svar, det har gått mer än 24 tim Jag behöver en lösning snarast. /Ulf
Det låter som att någon skulle behöva ta en titt på era inställningar, för att se vad det är som inte fungerar på servern. För sådan support får jag be er ta kontakt med en av våra servicepartners. Du kan hitta deras kontaktuppgifter på följande länk:
http://www.hansaworld.com/sv/partners/sweden

Mvh

Edwin
Det här svaret är korrekt:
Björn Schwab
2017-09-27
En kan inte köra ut en företagsbackup från en klient.
Det måste göras på servern.

Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.