Skrivet av:Edwin09:45 11 Apr 2017
Hej Mats,
Hur menar du att programmet inte hittar din server? När jag söker på ditt kundnummer hittar jag en server där företaget MultiMats ligger.
Standard Accounts och Standard Ekonomi är samma program. Accounts är bara det engelska namnet på
Hej igen!
När jag har bokfört förut så har jag växlat mellan företaget "MultiMats" och "RoboCare AB" inne i programmet. Har fungerat utmärkt!
När jag startar Standard Accounts version 8.3.250305 så verkar den lägga upp ett nytt tomt företag. Jag har då gått till menyn "Standard Accounts" och valt "Registrera Produkten". Efter lite klickande på avbryt etc så kommer det upp en ruta där jag kan skriva in mitt ID och lösen hos er och klicka på "Logga in". Då öppnas en ruta som heter "1: Installation". Stapeln växer snabbt till fullt men sedan händer ingenting.
Jag har gått in på websidan "Manage my companies" och uppdaterat min server till "Current Version : Standard Accounts Server 8.3 2017-03-07 (83250305)" och startat den men den verkar stoppas efter varje försök att starta klienten...
Jag kommer inte vidare!
Varför är det alltid så fruktansvärt mycket strul vid varje uppdatering som ni gör numera? Och dessutom ingen att ringa!!
Jag har varit kund i över 22 år och så här var det inte förut... :-(