Momsrapport
Marie Sjögren
2017-08-14
hej,
varje gång jag tar upp momsrapporten så tappar systemet anslutning till servern. Varför är det så? Vidare undrar jag hur jag bokför momsrapporten?
mvh
Marie
Kevin H
2017-08-22
Hei,

Hvilken versjon av Standard ERP bruker du? Kan du prøve å oppdatere serveren din fra mystandard.hansaworld.com og se om det fungerer etter det er gjort?

Mvh

Kevin
HansaWorld Support
Marie Sjögren
2017-10-04
Skrivet av:Kevin H07:54 22 Aug 2017
Hei, Hvilken versjon av Standard ERP bruker du? Kan du prøve å oppdatere serveren din fra mystandard.hansaworld.com og se om det fungerer etter det er gjort? Mvh Kevin HansaWorld Support
Standard ERP 8.3, 2017-01-08,
när vi söker efter uppdateringar finns det inga
Edwin
2017-10-06
Skrivet av:Marie Sjögren08:49 4 Okt 2017
Standard ERP 8.3, 2017-01-08, när vi söker efter uppdateringar finns det inga
Hej Marie,

Logga in på http://mystandard.hansaworld.com (Fredriks epostadress är den som har tillgång i dagsläget). Välj sen Update version och välj där Sverige och sedan release version dvs. den senaste versionen av Standard ERP. Det ska förhoppningsvis lösa era problem.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld
Marie Sjögren
2017-10-06
Skrivet av:Edwin10:14 6 Okt 2017
Hej Marie, Logga in på http://mystandard.hansaworld.com (Fredriks epostadress är den som har tillgång i dagsläget). Välj sen Update version och välj där Sverige och sedan release version dvs. den senaste versionen av Standard ERP. Det ska förhopp
Fredrik har slutat så vi har inte tillgång till den. Kan vi byta så att min adress kan logga in?
Edwin
2017-10-10
Skrivet av:Marie Sjögren11:43 6 Okt 2017
Fredrik har slutat så vi har inte tillgång till den. Kan vi byta så att min adress kan logga in?
Om du skriver din epostadress kan jag lägga till den.

Mvh

Edwin
Marie Sjögren
2017-10-10
Skrivet av:Edwin09:11 10 Okt 2017
Om du skriver din epostadress kan jag lägga till den. Mvh Edwin
marie@primare.net
Frågade mina kollegor och de menar att ni på hansa gör våra uppdateringar.

fältet för kundnummer/leverantörsnummer är tomt. Om vi väljer ett eget oanvänt nr fungerar det att lägga in nya men annars får vi fel meddelande. Måste vi göra en uppdatering för att systemet ska funka? vi har en molnbaserad tjänst så borde vi inte automatiskt ha senaste versionen?
Edwin
2017-10-12
Skrivet av:Marie Sjögren09:26 10 Okt 2017
marie@primare.net Frågade mina kollegor och de menar att ni på hansa gör våra uppdateringar. fältet för kundnummer/leverantörsnummer är tomt. Om vi väljer ett eget oanvänt nr fungerar det att lägga in nya men annars får vi fel meddelande. Må
Hej Marie,

Jag har lagt till dig på MyStandard nu. Ni har bara den senaste versionen om ni uppdaterar. I och med att ni ligger i molnet går det väldigt smidigt och snabbt att göra det via MyStandard.

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.