Skrivet av:Edwin12:15 17 Feb 2017
Hej igen Eva,
Du kan nu logga in på MyStandard så att du kan se ditt företag. Efter att du har fyllt i SWE i fälten jag beskrev tidigare kan du pröva att starta om programmet och se om rapproterna är på svenska. Om inte så kan du testa att starta
Då har jag fått ordning på språket. Följd fråga på dokument mallarna, har gjort om min svenska faktura mallar (ett jäkla jobb) skulle nu fakturera en utländsk kund, som då har en egen faktura mall där jag skriver ut tre stycken fakturor två faktura kopior och en följesedel.
På första utskriften av fakturan och fakturakopian plus följesedeln så kommer en halva fakturan bild på höger sida av dessa men följande
kopior är i ordinarie mall snyggt och prydligt. I panik för att få iväg varorna med snygga papper, lag jag till ytligare kopior på alla så fick jag kasta en av faktura fakturakopia och packsedeln. Varför händer detta ???
Nästa fråga
När man nu söker kunder vid fakturering, typ Pelles Färg så kommer inte den blå raden upp på Pelles färg så man bara kan trycka enter så hoppar kunden in i fakturan, nu måste man ta musen och klicka på den raden vilket är en väldigt försämring!
Mvh Eva