E fakturering
Susanne Jonsson
2017-02-02
Hej Supporten,

Jag lyckas inte skicka e faktura? det står att den är skickad, men den har inte gått iväg. jag behöver vägledning så jag vet att jag gjort rätt. finns det möjlighet att få support per telefon i detta ärende.

vi har licens för e fakturering men har som sagt inte lyckats komma igång, nu drar jag ut och scannar och skickar från outlock, men skulle så gärna vilja komma igång o skicka direkt från programmet;)

Var inne på era manualer, men allt verkar bara finnas på engelska ?

Vi har kund nr 4660071.

Hälsningar
Susanne
070-7321317
Edwin
2017-02-02
Hej Susanne,

Det finns möjlighet att få support per telefon som är direkt fokuserad på just era inställningar men då måste ni kontakta en av våra servicepartners - Avone IT, Jonek och Applitron. Deras kontaktinformation finner du här:
http://www.hansaworld.com/partners2/sweden

Jag rekommenderar att ni gör det eftersom det är en hel del inställningar som måste ställas in korrekt för att det ska fungera vilket kan vara svårt att göra över ett forum.

Eftersom Standard ERP är såpass stort har vi än så länge inte möjlighet att erbjuda alla våra manualer på svenska. Här finner du dock manualen för mailsystemet på engelska:
http://www.hansamanuals.com/main/english/manuals/theconf___85/none/version___71/hwconvindex.htm

Förmodligen är det steg 7 som inte riktigt är korrekt inställd men det ska en partner kunna hjälpa er med relativt snabbt skulle jag tro.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.