Problem kundstatus
Mattias Ek
2017-09-18
Hej!

Jag har upptäckt att på vissa kunder när jag skall kolla kundstatus så stämmer inte totalen.
På min senaste kund som jag skulle kolla så har kunden en skuld på 72:- samt ett tillgodo på 72:-
men systemet har inte räknat bort tillgodo utan det ser fortfarande ut som att kunden har en skuld på 72:-.
Detta gäller kund 5967, men har sett det på fler andra också

//Katarina

Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin12:44 18 Sep 2017
Hej Katarina,

Jag håller på att titta närmare på frågan. Har du möjlighet att ladda upp en skärmdump där du ger ett exempel på en kund där uträkningen fungerar, enligt dig?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-09-18
Hej Katarina,

Jag håller på att titta närmare på frågan. Har du möjlighet att ladda upp en skärmdump där du ger ett exempel på en kund där uträkningen fungerar, enligt dig?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Mattias Ek
2017-09-19
Hej Katarina, Jag håller på att titta närmare på frågan. Har du möjlighet att ladda upp en skärmdump där du ger ett exempel på en kund där uträkningen fungerar, enligt dig? Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Varsågod, bifogar skärmdump där uträkningen stämmer
Mattias Ek
2017-09-19
Hej Katarina, Jag håller på att titta närmare på frågan. Har du möjlighet att ladda upp en skärmdump där du ger ett exempel på en kund där uträkningen fungerar, enligt dig? Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Varsågod, bifogar skärmdump där uträkningen stämmer
Files are pending for approval
Stacy
2017-11-14
Hei,
Har denne support henvendelsen blitt besvart?

Mvh,
HansaWorld Support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.