Export från Basregister
Ulf Karlsson
2017-08-14
Hej Försöker göra export av mina kunder men jak inte se att det finns något alternativ för att göra detta. Har tittat i system modulen och vidare till Export,dom enda alternativ som finns är företagbackup, klientbackup, tidstyrd backup och rådata backup.
Var hittar jag basregister export/backup.

/Ulf
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Kevin H12:11 21 Aug 2017
Hei,

Det er mulig å eksportere kundene dine på følgende måte:
Modul CRM >> Rapporter >> Kontaktlista
Huk av for "Urklipp" og "Kör".

Når du har gjort det kan du lime dette inn i et regneark eller teksdokument og lagre det.

Mvh,

Kevin
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Kevin H
2017-08-21
Hei,

Det er mulig å eksportere kundene dine på følgende måte:
Modul CRM >> Rapporter >> Kontaktlista
Huk av for "Urklipp" og "Kör".

Når du har gjort det kan du lime dette inn i et regneark eller teksdokument og lagre det.

Mvh,

Kevin
HansaWorld Support
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.