inloggning
Marianne Eriksson
2017-02-28
hej jag har ert faktureringsprogram och har haft det i många år nu helt plötsligt kommer jag inte in i programmet det står logga in. har jag aldrig behövt. och jag har inget lösen ord.Ä ganska desperat eftersom jag inte är så duktig på detta.Mvh Malla
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin08:32 3 Mar 2017
Då kan jag inte ge något annat förslag än att du försöker minnas gamla lösenord som du kan tänkas ha använt. Kan du inte komma på något som fungerar kan du kontakta vår partner X3MSoft och höra om de kan hjälpa dig. Vi kan inte se härifrån vad du har haft för lösenord men X3MSoft kan eventuellt ta sig in i programmet om de kan få tillgång till det. Det resulterar ju dock i en konsultationskostnad baserad på den tid arbetet tar.

Deras kontaktuppgifter är:
+358 9 4241 2286
sales@x3msoft.com

Det är ett finskt företag men de har svensktalande personal som kan hjälpa dig.

Mvh

Edwin
Edwin
2017-02-28
Hej Marianne,

Vad heter ert företag och vad har ni för kundnummer? Sen undrar jag också vilken av våra produkter det är ni använder.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Marianne Eriksson
2017-03-01
Skrivet av:Edwin09:51 28 Feb 2017
Hej Marianne, Vad heter ert företag och vad har ni för kundnummer? Sen undrar jag också vilken av våra produkter det är ni använder. Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Hej.mitt företag heter Malla Eriksson AllserviceAB och kunder vet ej.programmet heterStandard Fakturering by Hansaworld 6.3 2011-04-01Intel/Mac os x.Jag är förtvivlad eftersom jag inte kommer in programmet.snälla hjälp mej.
Edwin
2017-03-01
Skrivet av:Marianne Eriksson09:35 1 Mar 2017
Hej.mitt företag heter Malla Eriksson AllserviceAB och kunder vet ej.programmet heterStandard Fakturering by Hansaworld 6.3 2011-04-01Intel/Mac os x.Jag är förtvivlad eftersom jag inte kommer in programmet.snälla hjälp mej.
Pröva att tryck på escape när du blir ombedd att logga in. Om inte det fungerar kan du också testa att logga in med användarnamn USER1 och ett blankt lösenord.

Med vänliga hälsningar

Edwin
Edwin
2017-03-01
Hej igen Marianne,

Det jag kan se i vårt system är att du har en användare som har koden ME så blir du ombedd att skriva in ett användarnamn kan du pröva med det. Vad ditt lösenord är kan jag dock inte se.

Mvh

Edwin
Marianne Eriksson
2017-03-01
Skrivet av:Edwin12:26 1 Mar 2017
Hej igen Marianne, Det jag kan se i vårt system är att du har en användare som har koden ME så blir du ombedd att skriva in ett användarnamn kan du pröva med det. Vad ditt lösenord är kan jag dock inte se. Mvh Edwin
Funkar ej!lösenordet är bortahur ska jag göra då?Mvh Marianne.
Edwin
2017-03-02
Skrivet av:Marianne Eriksson17:29 1 Mar 2017
Funkar ej!lösenordet är bortahur ska jag göra då?Mvh Marianne.
Har du prövat med ME som användarnamn och ett blankt lösenord?

Mvh

Edwin
Marianne Eriksson
2017-03-03
det står redan ME där.så det går inte,mer förslag tack.jag måste få igång detta snart.tack.Marianne
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-03-03
Skrivet av:Marianne Eriksson08:04 3 Mar 2017
det står redan ME där.så det går inte,mer förslag tack.jag måste få igång detta snart.tack.Marianne
Då kan jag inte ge något annat förslag än att du försöker minnas gamla lösenord som du kan tänkas ha använt. Kan du inte komma på något som fungerar kan du kontakta vår partner X3MSoft och höra om de kan hjälpa dig. Vi kan inte se härifrån vad du har haft för lösenord men X3MSoft kan eventuellt ta sig in i programmet om de kan få tillgång till det. Det resulterar ju dock i en konsultationskostnad baserad på den tid arbetet tar.

Deras kontaktuppgifter är:
+358 9 4241 2286
sales@x3msoft.com

Det är ett finskt företag men de har svensktalande personal som kan hjälpa dig.

Mvh

Edwin
Marianne Eriksson
2017-03-07
Skrivet av:Edwin08:32 3 Mar 2017
Då kan jag inte ge något annat förslag än att du försöker minnas gamla lösenord som du kan tänkas ha använt. Kan du inte komma på något som fungerar kan du kontakta vår partner X3MSoft och höra om de kan hjälpa dig. Vi kan inte se härifrån
Tack snälla för hjälpen!hoppas det funkar.Malla.
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
Mia Hafström
Hej, Vi har fått en faktura för september som avser extra debitering pga att vi använder en gamma...
13:53 1 Jul 2025
Arno Metall AB
Hej! När jag ska starta Hansa och skrivit i lösenordet blinkar det bara till och det händer ingenti...
15:37 21 Maj 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.