Skrivet av:Bror-Erik11:24 14 Mar 2024
Hejsan,
jag har uppdaterat eran betalningsmetod till paypal. Hur ni ser detta, eller borde se detta, är att ni går till eran markandsplats > tömmer eran inköpskorg > lägger in efter det vad ni behöver/vill ha > gå till betalning och välj
Hejsan Hejsan,
Jag får ödmjukast tacka för ditt svar, och jag har gjort som du föreslagit, men det fungerar fortfarande inte!
Jobbar du och jag i samma program, eller har du gått in på fel konto??
Du meddelade för flera dagar sen att du hade lagt in PayPal, och det fungerade tydligen inte,och nu har du
lagt in det igen, och jag kan fortfarande inte betala med PayPal.
Nu har jag under 1 veckas tid försökt att logga in på vårat konto med nr: 1075166 Där står det fortfarande
företagsuppgifternabetalningsmetod Credit Card när jag går in på företagsuppgifterna. När jag skall betala för modulerna så hamnar jag på summa. Sedan godkänner jag en fakturingsavgit som jag måste godkänna för att komma vidare (varför jag skall betala den förstår jag inte). Sen går jag ner på activate och "Sim Sala Bim" så hamnar jag på kortbetalning igen (lika dant hela tiden) Har nu under 7 dagar säkert skrivit in våra företags och kortuppgifter 50 ggr och jag börjar bli jä ...ligt trött på det.
Har ytterligare en fråga;
När man registrerar betalningen så står det efternamn sedan står det förnamn: Är detta program gjort för privatpersoner eller? Vi heter Sollentuna Markis Center AB, skall det registreras på efternamn eller förnamn
eller? Borde kanske stå företag eller? Eftersom programmet hela tiden säger: Some details are required or inkorrect: -Not Registered. Error when processing request. Och eftersom inte programmet kan talra om
var felet ligger, så är det förbenat svårt att förstå, vad man skall göra. Bl.a där blir det många försökt
innan man till slut somnar.
Det är troligtvis så här det har gått till när samma moduler blivit registrerade vid ett flertal tillfällen på
samma dag. Kolla gärna med Daniela för vi har funderat en del på hur vissa av våra beställningar har blivit
blivit samma dag. Vi kanske har fått 50 talet registreringar på vårat konto nu...
.
DITT FÖRSLAG ÄR ATT JAG SKALL VÄLJA PAYPAL OCH DÅ FRÅGAR JAG ÅTER IGEN!!
V A R S T Å R E L L E R V A R F I N N S D E T A L T E R N A T I V E T ? ? ?
Det här problemet börjar bli allvarligt!!
Är det ingen som fattar att vi måste få göra bokslutet färdigt, och att detta inte går utan "Hansan"
Det kommer att få konsekvenser för SMC om det inte fixas i helgen! Det börjar bli förbenat ont om tid.
Vill varken få anmärkning eller böter för att bokslutet är inlämnat försent. Nu har jag lyckats få personal
som för hoppningsvis kan sätta ihop bokslutet, men det här är S I S T A helgen som vi kan jobba
med det.
så den STORA FRÅGAN ÄR?
KLARAR DU AV ATT LÖSA PROBLEMET ELLER VAD HÄNDER ??
Som du kanske förstår, så är jag nte vidare glad åt detta / Hasse