Problem med ominstalation
Kulturföreningen Skjutsgossen
2021-12-01
To stop receiving notifications on forum posts unmark the star icon macOS
Hej
Har fått problem med programmet och bestämde mig för att ominstallera programmet på min Mac med macOS Montery. Har raderat programmet och laddat ner en version från App store, men den vill inte installeras. Får upp felmeddelande om "journal exists". Vad är det är fil som ska tas bort ?

Hälsningar

Mats Engquist
HansaWorld support Nordics
2021-12-06
Hei.

Kan du installere Standard Økonomi på nytt i en ny mappe, ikke i applications mappen din ettersom denne har støtteregistere med filer.

Mvh
2021-12-19
Skrivet av:HansaWorld support Nordics17:10 6 Dec 2021
Hei. Kan du installere Standard Økonomi på nytt i en ny mappe, ikke i applications mappen din ettersom denne har støtteregistere med filer. Mvh
hej
Har försökt med det men det hjälper inte, får samma svar, databasen finns redan

Vad kan jag göra för att få programmet att fungera. Har även försökt att lägga programmet på ett usb-minne, men fick samma resultat

//Mats
2021-12-20
Hei. Når brukte dere sist installasjonen deres? Finner en server som er veldig gammel her.

Kan det være under et annet navn?

Mvh
2021-12-20
Hej

Det är den här version som senast användes under vintern 2020/2021, se bifogad fil

custumer code 1212772

/Mats
Files are pending for approval
2022-01-04
Hei.

Kan du igjen logge på mystandard, starte din server og velge connect og download client?

Deretter installerer du denne nye klienten i en ny mappe på skrivebordet.

Mvh
2022-01-12
Skrivet av:HansaWorld support Nordics15:03 4 Jan 2022
Hei. Kan du igjen logge på mystandard, starte din server og velge connect og download client? Deretter installerer du denne nye klienten i en ny mappe på skrivebordet. Mvh
Hej
FÅr upp bifogat felmeddelande när jag ska starta programmet efter ha laddat ner det

/Mats
Files are pending for approval
2022-01-18
Hei. Hvilken versjon er Standard Økonomi på om du ser på https://standardinstall.com/ ?

Kan du oppdatere til seneste versjon?

Mvh
2022-01-22
Hej
Jag har version 8.5 2021-12-28, är det senaste versionen?

/Mats
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.