Journal Error
2021-04-13
Hej!
När jag vill öppna mitt program och klickar på symbolen för Standard Accounts kommer jag inte vidare utan får texten; Journal error last sequence in journal (39698) is before the databas sequence (39702).

Hur ska jag göra?

Med vänlig hälsning,
Folke Sjöberg
Det här svaret var användbart
Skrivet av:17:27 14 Apr 2021
Skrivet av:18:26 14 Apr 2021
HansaWorld support Nordics
2021-04-13
Hei.

Er du på mac eller windows?

Kan du åpne mappen hvor Standard Økonomi ligger og sende et skjermbilde? Om du er på mac må du velge "vis innhold" i mappen som standard økonomi.hdf og deretter ta bilde

Mvh
2021-04-13
Skrivet av:HansaWorld support Nordics10:52 13 Apr 2021
Hei. Er du på mac eller windows? Kan du åpne mappen hvor Standard Økonomi ligger og sende et skjermbilde? Om du er på mac må du velge "vis innhold" i mappen som standard økonomi.hdf og deretter ta bilde Mvh
Jag är på mac men är helt okunnig på Mac tyvärr.

/Users/Folke/Desktop/Skärmavbild 2021-04-13 kl. 11.04.30.png

Men gör ett försök. Är det detta du är ute efter?

Martina
Files are pending for approval
2021-04-13
Skrivet av:11:07 13 Apr 2021
Jag är på mac men är helt okunnig på Mac tyvärr. /Users/Folke/Desktop/Skärmavbild 2021-04-13 kl. 11.04.30.png Men gör ett försök. Är det detta du är ute efter? Martina
Eller är det detta du undrar över?
Files are pending for approval
2021-04-14
hej jag har inte fått någon räkning varken i år eller förra året är det som är problemet det går inte att komma in alls de e låst . jag jobb at med programmet hela förra året utan problem å januari till mars i år har inte tänkt på att jag inte fått någon faktura . hälsningar Folke
2021-04-14
Skrivet av:17:27 14 Apr 2021
hej jag har inte fått någon räkning varken i år eller förra året är det som är problemet det går inte att komma in alls de e låst . jag jobb at med programmet hela förra året utan problem å januari till mars i år har inte tänkt på att jag
hej ok jag kann få räkningen på mejl hälsningar Folke folkesjoberg @gmail.com
2021-04-16
Skrivet av:HansaWorld support Nordics10:52 13 Apr 2021
Hei. Er du på mac eller windows? Kan du åpne mappen hvor Standard Økonomi ligger og sende et skjermbilde? Om du er på mac må du velge "vis innhold" i mappen som standard økonomi.hdf og deretter ta bilde Mvh
Hej

Har du sett mina svar ang din fråga? Jag vet inte hur jag kommer vidare

Med vänlig hälsning,
Folke
HansaWorld support Nordics
2021-04-20
Hei.

Hva er kundenummer dette gjelder så skal jeg se på det.

Mvh
Janssondata
2021-04-21
Skrivet av:10:00 16 Apr 2021
Hej Har du sett mina svar ang din fråga? Jag vet inte hur jag kommer vidare Med vänlig hälsning, Folke
Hej Folke,
Kontakta mig på lennie@janssondata.se så skall jag se om jag kan hjälpa till.

Hälsningar
Lennie

Janssondata
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.