Skrivet av:HansaWorld support Nordics12:41 26 Jan 2021
Hei.
Bra det fungerte.
Jeg finner ikke ditt "company 1", har du en kundekode på dette firmaet?
Du kan nok ikke slette det fra mystandard.
Mvh
Hej Magnus,
Här kommer några frågor med olika prioritet.
Detta har hösta prioritet:
Nu harv vi laddat ner de moduler register och inställningar vi för stunden behövde och
det verkar att ha fungerat bra, ända tills före helgen! Då försvann det ifrån vårt program
Igen. Om man går in på handelsplatsen och tittar under aktiva prenumerationer
skall det finnas prenumeration på språk, dokumentmallar, användare samt integrerad bokföring, men dessa moduler finns inte längre kvar i programmet. Ej heller registret: dokument och stilar. Skickar med ett par skärmdumpar så hoppas jag du förstår vad jag menar.
Går ej att bifoga med denna skrivelse så dumparna kommer med nästa sändning!
Bolaget som du kan radera heter Company 1 och har nr: 1254181. Detta har bara skapats av misstag, men ej använts. ”Sorry”
Skulle även ändra lösenord, men det går inte. Har fått mail där det står: Your password reset session has expired. Please request new password reset email to continue och det har jag nu gjort 7-8 ggr utan resultat. Så nu kan jag inte logga in över huvud taget!!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dessa frågor har lägre prioritet:
Ytterligare en fråga? När vi begär in produktuppdateringar och nya priser på produkter
ifrån våra leverantörer måste väl vi kunna kräva ett visst format på filerna för att priser och övrig produktinformation skall kunna importeras till vår databas utan att vi skall behöva sitta och lägga in tusentals priser manuellt så fort en leverantör gör prisjusteringar.
Ytterligare en fråga när det gäller åtkomstgrupper, prislistor och nummerseriere: Behöver man prenumerera på dessa moduler hela tiden eller räcker det att man prenumererar de månader man vill göra ändringar i programmet eller måste man prenumerera på dessa hela tiden man nyttjar dessa för att annars fungerar de inte som det var tänkt.
Lite smått och gott att bita i för en kämpe som du!
Mvh/hasse