Stängt konto
Gunnar Ingemarsson
2020-06-18
Jag försöker prenumerera på ”Integrerad bokföring” till Standard Accounts 8.3.250305. Men det går inte, istället dyker det upp en ruta: ”Your account has been closed. Please contact HansaWorld Office.” Kan ni låsa upp mitt konto?
Gunnar Ingemarsson
2020-06-22
När jag arbetar i Standard Accounts föreslår programmet då och då att jag ska prenumerera på Integrerad Bokföring och det tackar när jag accepterar erbjudandet. Men det enda som händer är att jag nu har en hel rad av funktionen under aktiva prenumerationer, men ingen hjälp av det i Standard Accounts. Jag gissar att det beror på att ni låst mitt konto. När kan det bli upplåst?
Gunnar Ingemarsson
2020-06-25
Är det idé att vänta på att ni ska hjälpa mig eller gör jag bättre i att söka en annan lösning? Om ni inte hinner, så säg det. Om ni inte kan, så säg det. Om ni inte vill, så säg det. Säg något – total tystnad är jobbig att möta när man är i behov av support.
Gunnar Ingemarsson
2020-07-01
I dag fick jag tre fakturor (400177, 400178 och 400180) på totalt 5832 kronor(!) för den prenumeration av Integrerad bokföring som jag inte kunnat köpa och nyttja då mitt konto är låst. Den första förföll i förrgår, den andra förfaller i morgon och den tredje om två dagar. Jag har naturligtvis bestridit fakturorna och hoppas ännu på att ni ska låsa upp mitt konto så jag kan använda Standard Accounts fullt ut. Hör av er!
Gunnar Ingemarsson
2020-07-06
Jag försöker lista ut allt vad Integrerad bokföring gör för att manuellt få ihop min bokföring. Jag får det inte riktigt att stämma. Finns det någon instruktion som redovisar vad modulen gör? Eller kan det bli så lyckligt att ni öppnar mitt konto så att jag kan köpa prenumerationen? Snälla ni, hör av er!
HansaWorld support Nordics
2020-08-03
Hej.

Jeg har bedt lisens avdelingen åpne 1021464.

Mvh
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.