Hej!
Varför får jag inget svar från er?
Jag måste verkligen komma igång med att bokföra. Så hör sv er så snart som möjligt. Jag kan inte prenumerera på Nummerserier för mitt konto har tydligen upphört (fastän jag kan logga in - se meddelande nedan i som jag publicerade i Forumet för flera veckor sedan). Och nu kommer jag inte in på Myworld heller utan får bara veta att mitt konto redan finns :-(
Tacksam för snabbt svar!
Hej!
Förra året var det jättestrul (se tidigare inlägg) med att jag hade två konton där Nummerserier skulle kopplas till kontot 1157763 men aldrig som dök upp även om det var aktivt. Det samma gällde för det gamla kontot 1126503. Till slut ordnade det sig eftersom ni skickade mig en fil som jag manuellt fick installera och som jag kommer ihåg det gav mig tillgång till Nummerserier för hela 2019. När jag nu går in på Mystandard finns det bara ett konto men det är det gamla kontot 1126503. När jag sedan startar StandardEkonomi och försöker prenumerera på Nummerserier får jag till svar att mitt konto har upphört. Hur löser jag detta? Tacksam för ett snabbt svar.
Vänligen Erik