Server startar inte?
Niklassons Tryckeri AB
2019-01-25
Hej

Servern startar inte! Har även testat via MyStandard.

Mvh Bele
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Niklassons Tryckeri AB13:28 25 Jan 2019
Tusen tack Per!

Trevlig helg!

Mvh Bele
Per
2019-01-25
Hej.

Jag ser att erat kundkort är låst.
Vidare ser jag att ni har en obetald faktura för funktionen Integrerad Bokföring. (Denna faktura blev tidigare krediterad med 1121 SEK men det är fortfarande 1197 SEK kvar att betala)
Rekommenderar er att betala fakturan, så att systemet kan låsa upp erat konto.
Bifogar den obetalda fakturan i detta meddelande.

Mvh.
Per
HansaWorld Support

Niklassons Tryckeri AB
2019-01-25
Skrivet av:Per10:04 25 Jan 2019
Hej. Jag ser att erat kundkort är låst. Vidare ser jag att ni har en obetald faktura för funktionen Integrerad Bokföring. (Denna faktura blev tidigare krediterad med 1121 SEK men det är fortfarande 1197 SEK kvar att betala) Rekommenderar er att beta
Hej Per
Jag vet att den betalades i förrgår. Kan du kolla.

Mvh Bele
Per
2019-01-25
Hej.

Okej, jag kan be vår bokförare att manuellt registrera betalningen eftersom det dröjer ett par dygn innan betalningen blir registrerad.

Behöver dock först en betalningsbekräftelse från er, exempelvis en screenshot på kvittering på betalningen till banken.

Tack på förhand.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2019-01-25
Skrivet av:Per10:19 25 Jan 2019
Hej. Okej, jag kan be vår bokförare att manuellt registrera betalningen eftersom det dröjer ett par dygn innan betalningen blir registrerad. Behöver dock först en betalningsbekräftelse från er, exempelvis en screenshot på kvittering på betalnin
Förstår, men sitter inte på min arbetsplats så jag kommer åt pärmen och har inte dosan med mig.

Mvh Bele
Per
2019-01-25
Hej.

Jag förstår.
Jag har lyckat starta din server i MyStandard nu (se bifogad bild)
Vi har dessvärre ingen möjlighet att öppna upp kundkortet om vi inte kan få någon slags betalningsbekräftelse från kunden.
Registreringen av betalningen borde dock inte dröja alltför länge om den blev betald för 2 dygn sedan.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Niklassons Tryckeri AB
2019-01-25
Skrivet av:Per13:12 25 Jan 2019
Hej. Jag förstår. Jag har lyckat starta din server i MyStandard nu (se bifogad bild) Vi har dessvärre ingen möjlighet att öppna upp kundkortet om vi inte kan få någon slags betalningsbekräftelse från kunden. Registreringen av betalningen borde d
Tusen tack Per!

Trevlig helg!

Mvh Bele
Per
2019-01-25
Trevlig helg.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.