Hur många företag
Niklassons Tryckeri AB
2019-01-14
Hej
Hur många företag kan man ha på en licens?

Mvh Bele
This answer was correct
Created byPer16:14 17 Jan 2019
Hej.

Vår bokförare har nu krediterat faktura 380917 med 1121.00 SEK
Vänligen betala återstående 1197.00 på faktura 380917.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Per
2019-01-14
Hej.

Du kan endast ha ett företag per konto/prenumeration.
Vill du ha fler företag så måste du alltså ladda ned en ny Standard Ekonomi och sedan välja att prenumerera på de funktioner du vill ha.
Ifall du tänker göra detta, vänligen placera den nya klienten i en tom mapp på skrivbordet så att du inte råkar blanda ihop programmen, men även så att du inte lägger den i mappen "Applications" då det redan finns en Standard Ekonomi där, vilket kan leda till konflikt ifall det finns två av samma program i denna mapp.

Vi har mottagit en epost från dig innehållande faktura för Integrerad Bokföring för perioden 01-01-2019 - 30-06-2019, utan någon medföljande text som förklarar varför du sänt det.
Har du fått denna faktura av misstag, och vill att vi skall ta bort den/kreditera? Om inte, vänligen beskriv vilken hjälp du behöver.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2019-01-14
Created byPer09:32 14 Jan 2019
Hej. Du kan endast ha ett företag per konto/prenumeration. Vill du ha fler företag så måste du alltså ladda ned en ny Standard Ekonomi och sedan välja att prenumerera på de funktioner du vill ha. Ifall du tänker göra detta, vänligen placera den
Hej Per

Då har texten fallit bort. Vi har sålt företaget och vet inte i skrivande stund hur vi lägger upp bokföringen framledes.

Kan du skicka en faktura på tre månader istället vore det bra och det så snabbt som möjligt då jag ser att funktionen "underhåll" har försvunnit tack vare att det inte blivit betalt.

Mvh Bele
Per
2019-01-14
Hej.

Okej, jag ska be vår bokförare att kreditera fakturan och skapa en ny på 3 månader så att det blir korrekt.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2019-01-14
Created byPer12:09 14 Jan 2019
Hej. Okej, jag ska be vår bokförare att kreditera fakturan och skapa en ny på 3 månader så att det blir korrekt. Mvh. Per HansaWorld Support
Vore kanon om jag kunde få den så snabbt som möjligt!

Mvh Bele
This answer was correct
Per
2019-01-17
Hej.

Vår bokförare har nu krediterat faktura 380917 med 1121.00 SEK
Vänligen betala återstående 1197.00 på faktura 380917.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.