Integrerad bokföring
Niklassons Tryckeri AB
2018-08-14
Hej

Helt plötsligt fungerar inte integrerad bokföring längre?
Enl. "marknadsplats" gäller min prenumeration tom 31 aug. Jag försökte gå in och beställa fram till årsskiftet men lyckades inte med det?
Per
2018-08-14
Hej.

Tack för ditt meddelande.

Vad som hänt är att det tillkommit en ny faktura som inte betalats.

Denna fakturan innehåller dock en funktion och en period som redan är betald.
Jag har bett om att få detta krediterat, och öppnat upp tillgången för dig.

Vänligen prova att starta upp Standard Ekonomi igen.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2018-08-15
Skrivet av:Per12:01 14 Aug 2018
Hej. Tack för ditt meddelande. Vad som hänt är att det tillkommit en ny faktura som inte betalats. Denna fakturan innehåller dock en funktion och en period som redan är betald. Jag har bett om att få detta krediterat, och öppnat upp tillgången
Tack för svar Per!
Det stämmer alltså att vi har betalat tom 31 aug? Hur gör jag för att förlänga? Sker det per automatik 6 mån?

Mvh Bele
Niklassons Tryckeri AB
2018-08-15
Jag har startat SA upp men funktionen "underhåll" finns inte tillgänglig.
Per
2018-08-15
Hej.

Har öppnat kundkortet, prova att starta upp det nu igen.
Kundkortet ditt låses troligtvis varje dygn tills vi fått krediterat din faktura, inväntar fortfarande på svar för detta.

Ja ni har betalat tom 31 augusti iom faktura 371060.

För att förlänga går ni till marknadsplatsen (portföljikon i Standard Ekonomi)
Kolla först i tredje fliken till höger under "Aktiva abonnemang" ifall ni kan förlänga där, annars går letar ni vidare i de andre två flikarna tills ni hittar Integrerad bokföring och lägger till antalet månader där.

Det är ingen löpande prenumeration utan ni väljer helt enkelt antal månader direkt från marknadsplatsen.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2018-08-28
Skrivet av:Per13:28 15 Aug 2018
Hej. Har öppnat kundkortet, prova att starta upp det nu igen. Kundkortet ditt låses troligtvis varje dygn tills vi fått krediterat din faktura, inväntar fortfarande på svar för detta. Ja ni har betalat tom 31 augusti iom faktura 371060. För att
Hej Per
Jag kan inte förlänga på marknadsplatsen? Det enda som dyker upp som funktion är "Avsluta återkommande fakturering".
Det vore fint om jag kunde få iordning på detta under dagen eftersom min revisor ska ha en sie-fil.

Mvh Bele

Ester J.
2018-08-29
Hej,

Subscriptions er automatisk förlängande i markedsplassen, men mindre du trykker " Avsluta återkommande fakturering".

Mvh
Ester
Niklassons Tryckeri AB
2018-08-31
Skrivet av:Ester J.23:27 29 Aug 2018
Hej, Subscriptions er automatisk förlängande i markedsplassen, men mindre du trykker " Avsluta återkommande fakturering". Mvh Ester
Hej!

En gång för alla!!

Jag kan alltså INTE förlänga integrerad bokföring på marknadsplatsen! Varför?

Jag måste få detta att fungera och det NU!

/Bele
Ester J.
2018-09-03
Hej,

Du skal inte behøve å förlänga integrerad bokföring.

Den skal förlängas av seg selv.

Dersom du ikke vil ha integrerad bokföring måste du trycka " Avsluta återkommande fakturering"

Om du fortsatt vill ha integrerad bokföring, trenger du inte å gjøre mer enn å betale fakturaen når den kommer.

Mvh

Ester
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.