Betalar vi dubbelt?
Niklassons Tryckeri AB
2018-05-21
Hej

Kolla bifogad fil. Ser ut som om vi betalar dubbelt?

Mvh Bele
Per
2018-05-22
Hej.

Tack för ditt meddelande.

På grund av ett fel på forumet måste jag be er att ändra namnet på filen från "Namnlöst" till valfritt namn, exempelvis "Namnlöst Niklassons"
och så sända oss filen igen.

Tack.

Mvh.
Per

HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2018-05-28
Skrivet av:Per10:39 22 Maj 2018
Hej. Tack för ditt meddelande. På grund av ett fel på forumet måste jag be er att ändra namnet på filen från "Namnlöst" till valfritt namn, exempelvis "Namnlöst Niklassons" och så sända oss filen igen. Tack. Mvh. Per HansaWorld Support
Hej
Här kommer filen

Mvh Bele
Files are pending for approval
Ester J.
2018-05-30
Hej!

Har du fått 2 fakturor?

Jag har kontrollerat vårt system och från vad jag kan se har du bara betalat en gång och prenumerationen som betalas är giltig till 31-08-2018.

Anledningen till att du ser 2 prenumerationer är att det har förekommit en duplikat post i vårt system.

Mvh

Ester
Per
2018-09-13
Hej igen.

Det verkar som att ni återigen har fått en faktura som överlappar en tidigare faktura för prenumerationsperioden.

Har ni möjligen av misstag valt att abonnera på modulerna en gång till, eller har ni tidigare avslutat och påbörjat en prenumerationsperiod?

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.