Två fakturor
Sandbacken AB
2018-05-19
Hej,
beställde nummerserier för april och fick då en faktura (nr 371554)som avser 1/3 - 31/3 och 25/4 - 31/5.
Jag skrev då till er via mail att jag inte beställt för mars månad. Då det inte kom något snabbt svar, betalade jag den för att undvika att ni stänger av funktionen.

Därefter kom det en faktura till (nr 380002) som avser 1/4 - 31/5 på samma belopp.
Den betalar jag inte och jag vill nu säkerställa att ni krediterar den.

Hälsningar Sandbacken AB

/Jerker
Per
2018-05-22
Hej Jerker.

Tack för ditt meddelande.

Jag har vidaresänt denna informationen till våran bokförare som informerade att dubbla perioder kan vi kreditera, men inte hela fakturan som löper ut till slutet av maj.

Jag ska bebokföraren om att kreditera det vi kan.

Tillsvidare ber jag dig att gå in på marknadsplatsen för att undersöka ifall du har eventuell kommande prenumeration som du då måste avbryta (för att inte upprepa detta problemet igen i framtiden):

Du kan nå marknadsplatsen antingen genom att starta upp Standard Ekonomi och välja portföljikeonen "Marknadsplats"
alternativt så loggar du dig in på MyStandard och därifrån går vidare till marknadsplatsen för att avbryta prenumeration:

1. Logga in på mystandard.hansaworld.com med epost+lösenord.
2. Gå till mystandard.hansaworld.com logga in med epost+lösenord

3. Gå till "Subscrptions" där du kan ev. avbryta kommande perioder.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.