Hittar inte Standard ekonomi på svenska
2018-05-18
Hej Per
Har nu laddad ner en ny version av Standar Ekonomi på min dator. Men jag får in Engelska versionen, vill ha en svenska version. Är det möjligt. Är programmet gratis, då jag endast behöver bara använda bokföringen i programmet. Går det skriva ut från programmet.
Mvh

Björn winnerfeldt
Winfri AB
bjorn@winfri.se
Per
2018-05-22
Hej Björn.

Tack för ditt meddelande.

Har du redan ett företag kopplat till Standard Ekonomi?

Ifall ja så måste du ladda ner en ny Standard Ekonomi från vår serverportal MyStandard:
1. Gå till mystandard.hansaworld.com och logga in med epost+lösenord.
2. När du kommit in, gå till "Mitt konto" och se till att "Default Language" är "Svenska"
3. När detta är gjort, gå till "Companies" och klicka på ditt företags server till vänster (borde bära ditt företags namn)

4. Ifall status är ""Not running" väljer du att klicka på "Start" så att servern startar upp.
5. Gå till "Connect" och välj att ladda ner en ny Standard Ekonomi därifrån.
Använder du Mac så måste du skapa en ny tom mapp på skrivbordet där du lägger den nya klienten (går inte att ha 2st. Standard Ekonomi i "Applications-mappen")

Ifall du inte redan har ett företag till Standard Ekonomi, vänligen ladda ner en svensk version av Standard Ekonomi från:
https://standard-accounts.com/swe/accounts

Mvh.
Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.