Programm öppnas inte
Planta Jemtlandica
2018-04-14
Hej.
Standard accounts tidigare installerat av tekniker. Vid ominstallation av datorn mac osx går det inte Standard accounts att öppna. Enligt mitt konto startar ingen server. Vad ska vi göra?
Med vänliga hälsningar,
Rolf Nordström
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Planta Jemtlandica13:23 19 Apr 2018
Det här svaret var användbart
Skrivet av:Planta Jemtlandica13:22 19 Apr 2018
Per
2018-04-16
Hej.

Tack för meddelandet.

Jag såg att erat kundkort hade blivit låst eftersom ni har en utestående obetald faktura för månaderna Januari 2018(faktura 371147) samt April 2018(faktura 371411)
Vänligen se till att fakturan blir betald, så kan vi öppna upp kundkortet.
Fakturan skall ha blivit tillsänd till er genom epost planta.jemtlandica@telia.com.
Ifall ni redan betalat dessa fakturor, vänligen sänd oss någon form av betalningsbekräftelse, så skall vi ordna upp saken för er.
Ifall ni inte blivit tillsänd fakturorna, vänligen uppge vilka fakturor som saknas, och till vilken epost detta skall skickas, så skall vi ordna detta för er.

"Vid ominstallation av datorn mac osx går det inte Standard accounts att öppna. Enligt mitt konto startar ingen server. Vad ska vi göra? "
Startar inte programmet upp så rekommenderar jag att ni provar ladda ner en ny klient från MyStandard och sedan loggar er på igen:

1. mystandard.hansaworld.com logga in med Standard ID + lösenord.
2. Se till så att servern är uppe och går.
3. Gå till "Connect" och välj att ladda ner klient. Har ni Mac och redan ett Standard Ekonomi installerat, vänligen skapa en ny mapp på skrivbordet som ni lägger klienten i.
4. Starta upp programmet.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Planta Jemtlandica
2018-04-16
Skrivet av:Per11:48 16 Apr 2018
Hej. Tack för meddelandet. Jag såg att erat kundkort hade blivit låst eftersom ni har en utestående obetald faktura för månaderna Januari 2018(faktura 371147) samt April 2018(faktura 371411) Vänligen se till att fakturan blir betald, så kan vi
Hej, Per.
Vi kan inte hitta dem två fakturor. Kan du skicka dem till e-post planta.jemtlandica@telia.com

Med vänliga hälsningar,
Rolf
Per
2018-04-16
Faktura tillsänt planta.jemtlandica@telia.com

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Det här svaret var användbart
Planta Jemtlandica
2018-04-19
Skrivet av:Per16:06 16 Apr 2018
Faktura tillsänt planta.jemtlandica@telia.com Mvh. Per HansaWorld Support
Hej.
Vi har betalat dem två fakturor idag. Jag har skickat kvitto från Swedbanken via e-post till support norway@hansaworld.com
Kan vi sätta oss tillbaka till systemet och beskriva, vad kan vi göra för att starta om?
Tack för hjälpen.
Rolf och Galina
Planta Jemtlandica
Det här svaret är korrekt:
Planta Jemtlandica
2018-04-19
Per
2018-04-19
Hej.

Tack för betalnignsbekräftelsen.
Jag har sänt dessa vidare till vår book-keeper så att han kan registrera dessa i systemet.
Återkommer när detta är gjort.

Mvh.
Per
HansaWorld Support
Per
2018-04-20
Hej.

Då har vi ordnat upp med era fakturor och öppnat upp In-Apps och kundkort.

Vänligen prova så att allt går bra, har ni några fler problem, vänligen återkom i forumet.

Tack.

Mvh.

Per
HansaWorld Support
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.