Jag kommer inte in i Standard Ekonomi (not running ver 8.4))
Österbymo Rör AB
2017-09-20
This answer was correct
Created byKevin H09:57 21 Sep 2017
Hei,

Du kan laste ned en ny klient som er koblet til serveren din på følgende måte:
1. Logg inn på mystandard.hansaworld.com med din Standard ID (e-post) + passord
2. Velg serveren din til venstre på siden
3. Start serveren din ved å klikke på "Start" knappen
4. Trykk på "Connect" knappen og deretter "Download client"

Installasjonsprosessen er forskjellig basert på om du bruker Mac eller Windows Maskin.

Mac:
Lag en mappe på skrivebordet ditt med navnet Standard Ekonomi 2017-07-11
Åpne standardaccounts.dmg filen >> Når det kommer opp drar du Standard Ekonomi filen inn i mappen du lagde på skrivebordet.
Start Standard Ekonomi fra mappen på skrivebordet.

Windows:
Åpne standardaccounts.exe filen >> Create a New Installation >> Install

Mvh

Kevin
HansaWorld Support
Österbymo Rör AB
2017-09-20
This answer was correct
Kevin H
2017-09-21
Hei,

Du kan laste ned en ny klient som er koblet til serveren din på følgende måte:
1. Logg inn på mystandard.hansaworld.com med din Standard ID (e-post) + passord
2. Velg serveren din til venstre på siden
3. Start serveren din ved å klikke på "Start" knappen
4. Trykk på "Connect" knappen og deretter "Download client"

Installasjonsprosessen er forskjellig basert på om du bruker Mac eller Windows Maskin.

Mac:
Lag en mappe på skrivebordet ditt med navnet Standard Ekonomi 2017-07-11
Åpne standardaccounts.dmg filen >> Når det kommer opp drar du Standard Ekonomi filen inn i mappen du lagde på skrivebordet.
Start Standard Ekonomi fra mappen på skrivebordet.

Windows:
Åpne standardaccounts.exe filen >> Create a New Installation >> Install

Mvh

Kevin
HansaWorld Support
Österbymo Rör AB
2017-09-22
Created byKevin H09:57 21 Sep 2017
Hei, Du kan laste ned en ny klient som er koblet til serveren din på følgende måte: 1. Logg inn på mystandard.hansaworld.com med din Standard ID (e-post) + passord 2. Velg serveren din til venstre på siden 3. Start serveren din ved å klikke på "St
Hej,
Jag kunde inte starta mitt företag,det stod "not running" så därför tryckte jag på restarting och det jobbar datorn på nu??? Vad göra?
Mvh
Birgitta
Österbymo Rör AB
Kevin H
2017-09-22
Hei,

Du kan starte serveren ved å klikke på Start knappen.

Mvh
Kevin
HansaWorld Support
Österbymo Rör AB
2017-09-22
Created byKevin H12:28 22 Sep 2017
Hei, Du kan starte serveren ved å klikke på Start knappen. Mvh Kevin HansaWorld Support
Hej,
Jag trycker på start knappen, men den går snart över i not running!!!Jag kräver att du ser till att jag kommer in idag!!!!!!!
Mvh
Birgitta
Österbymo Rör AB
Kevin H
2017-09-22
Hei,

Når det står at serveren din Kjører/Running kan du velge Koble til/Connect og deretter Last ned klient/Download client

Når du har lastet ned klienten kan du følge installasjonsprosessen i posten over.

Mvh

Kevin
HansaWorld Support
Österbymo Rör AB
2017-09-22
Created byKevin H13:17 22 Sep 2017
Hei, Når det står at serveren din Kjører/Running kan du velge Koble til/Connect og deretter Last ned klient/Download client Når du har lastet ned klienten kan du følge installasjonsprosessen i posten over. Mvh Kevin HansaWorld Support
Hej,
Jag har laddat ner hela vägen men när jag ska öppna via genvägen får jag följande meddelande:

rött kryss: gUserLangStructp==NIL

Mvh
Birgitta

Österbymo Rör AB
Österbymo Rör AB
2017-09-22
Created byÖsterbymo Rör AB13:40 22 Sep 2017
Hej, Jag har laddat ner hela vägen men när jag ska öppna via genvägen får jag följande meddelande: rött kryss: gUserLangStructp==NIL Mvh Birgitta Österbymo Rör AB
Hej,
Vad är rubriken på posten över???

Mvh
Birgitta
Österbymo Rör AB
2017-09-22
Created byKevin H12:28 22 Sep 2017
Hei, Du kan starte serveren ved å klikke på Start knappen. Mvh Kevin HansaWorld Support
Hej,
nu har jag fått in programmet till servern, men var är mina siffror från tidigare bokföring???

Mvh
Birgitta
Östebymo Rör AB
Österbymo Rör AB
2017-09-22
Created byÖsterbymo Rör AB14:31 22 Sep 2017
Hej, nu har jag fått in programmet till servern, men var är mina siffror från tidigare bokföring??? Mvh Birgitta Östebymo Rör AB
Hej,
Då kommer running upp och lyser grönt! Är det ok och hur lång tid tar det och vad visar den när den är färdig?
Med vänlig hälsning,
Birgitta
Österbymo Rör AB
Edwin
2017-09-25
Created byÖsterbymo Rör AB14:54 22 Sep 2017
Hej, Då kommer running upp och lyser grönt! Är det ok och hur lång tid tar det och vad visar den när den är färdig? Med vänlig hälsning, Birgitta Österbymo Rör AB
Hej Birgitta,

Kan du inte se några transaktioner i programmet? Om du går in på marknadsplatsen och klickar på kontouppgifter, vad står det att du har för kundnummer?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.