Export av register
Mickes Fiskeredskap
2017-09-10
Hej

Går det att exportera Kund- leverantörs- och artikel-register på nåt sätt?

//Micke
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin14:10 11 Sep 2017
Hej Micke,

Du kan köra rapporter som ger dig kontakt-, kund- och artikellistor. Det går dock inte att få ett kombinerat register exporterat.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansWorld Support
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-09-11
Hej Micke,

Du kan köra rapporter som ger dig kontakt-, kund- och artikellistor. Det går dock inte att få ett kombinerat register exporterat.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansWorld Support
Mickes Fiskeredskap
2017-09-11
Skrivet av:Edwin14:10 11 Sep 2017
Hej Micke, Du kan köra rapporter som ger dig kontakt-, kund- och artikellistor. Det går dock inte att få ett kombinerat register exporterat. Med vänliga hälsningar Edwin HansWorld Support
Hej Edwin

Utskrifter på papper av olika register har jag fått att funka. Jag tänkte snarare som man kan göra som med bokföringsuppgifter att exportera en SIE-fil eller liknande, fast med kund- leverantör- och artikelregister

//Micke
Edwin
2017-09-13
Skrivet av:Mickes Fiskeredskap16:39 11 Sep 2017
Hej Edwin Utskrifter på papper av olika register har jag fått att funka. Jag tänkte snarare som man kan göra som med bokföringsuppgifter att exportera en SIE-fil eller liknande, fast med kund- leverantör- och artikelregister //Micke
Du har flera olika alternativ att välja på under Media i urvalsfönstret för rapporterna. Du kan välja fil, urklipp, PDF eller Excel till exempel.

Mvh

Edwin
Mickes Fiskeredskap
2017-09-14
Skrivet av:Edwin09:49 13 Sep 2017
Du har flera olika alternativ att välja på under Media i urvalsfönstret för rapporterna. Du kan välja fil, urklipp, PDF eller Excel till exempel. Mvh Edwin
Hittade alternativen, men tyvärr fungerade det inte. Men tack ändå.

//Micke
Edwin
2017-09-14
Skrivet av:Mickes Fiskeredskap09:36 14 Sep 2017
Hittade alternativen, men tyvärr fungerade det inte. Men tack ändå. //Micke
Hur menar du att det inte fungerar?

Mvh

Edwin
Mickes Fiskeredskap
2017-09-14
Skrivet av:Edwin09:41 14 Sep 2017
Hur menar du att det inte fungerar? Mvh Edwin
Skulle importera filerna till ett annat program, men dom verkade inte vara kompatibel med varandra. Löste det genom att skriva ut papperskopior och mata in uppgifterna manuellt. Tar längre tid men det löser sig.

//Micke
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.