Företag
Peter Johansson
2017-07-13
Hej,
När jag öppnar programmet så kommer jag ej åt mina företag dvs det står Company 1 under "knappen" Företag.
Vad ska jag göra?
Med vänlig hälsning,
/Peter
Det här svaret är korrekt:
Skrivet av:Edwin14:42 13 Jul 2017
Jag kan inte svara på vad det är som har orsakat det. Du kanske har gjort någon uppdatering eller liknande på din dator som har skapat någon konflikt med programmet.

Om du följer stegen jag beskrev ovan så ska du kunna komma åt ditt företag igen. Har du några frågor är det bara att ställa dem här. Jag kan tyvärr inte erbjuda support över TeamViewer. Vill du ha det föreslår jag att du kontaktar vår partner X3MSoft som kan erbjuda konsulthjälp om du inte vill göra det själv. Deras kontaktuppgifter är:
Telefon: +358 9 4241 2286
E-post: sales@x3msoft.com

Mvh

Edwin
Edwin
2017-07-13
Hej Peter,

Vilket företag gäller det?

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Peter Johansson
2017-07-13
Skrivet av:Edwin11:17 13 Jul 2017
Hej Peter, Vilket företag gäller det? Med vänliga hälsningar Edwin HansaWorld Support
Hej Edwin,
Det gäller Företagsinformation i Skandinavien AB och Delikatesslandslaget AB

/Peter
Peter Johansson
2017-07-13
Hej Edwin,
Vart tog du vägen?
/Peter
Edwin
2017-07-13
Skrivet av:Peter Johansson11:19 13 Jul 2017
Hej Edwin, Det gäller Företagsinformation i Skandinavien AB och Delikatesslandslaget AB /Peter
Du kan pröva att göra följande:
Gå till mappen där du installerat Standard Ekonomi. Leta upp filen Standard Accounts.hdf och byt namn på den till Standard Accounts.hdfGAMMAL.
Starta sen upp programmet igen. Då ska du hamna i en blank installation. Klicka då på "Ange företagsinf." i huvudmenyn -> Anslut företag -> Skriv in 0074DEEB-9CADC15E-2B3946E4-E168C4D1-B60125ED -> Sök -> Markera ditt företag -> Anslut. Programmet kommer då att starta om och du ska anslutas till ditt företag igen.

Mvh

Edwin
Peter Johansson
2017-07-13
Hur kommer det sig att det har blivit så här Edwin?
Jag menar att det är något hos er som ha gjort detta!?
Har varit kund hos er över 35år sitter verkligen illa till nu, har ni möjlighet att vi använder Team Viewer tillsammans för gammal trogen kund?
/Peter
Det här svaret är korrekt:
Edwin
2017-07-13
Skrivet av:Peter Johansson14:26 13 Jul 2017
Hur kommer det sig att det har blivit så här Edwin? Jag menar att det är något hos er som ha gjort detta!? Har varit kund hos er över 35år sitter verkligen illa till nu, har ni möjlighet att vi använder Team Viewer tillsammans för gammal trogen k
Jag kan inte svara på vad det är som har orsakat det. Du kanske har gjort någon uppdatering eller liknande på din dator som har skapat någon konflikt med programmet.

Om du följer stegen jag beskrev ovan så ska du kunna komma åt ditt företag igen. Har du några frågor är det bara att ställa dem här. Jag kan tyvärr inte erbjuda support över TeamViewer. Vill du ha det föreslår jag att du kontaktar vår partner X3MSoft som kan erbjuda konsulthjälp om du inte vill göra det själv. Deras kontaktuppgifter är:
Telefon: +358 9 4241 2286
E-post: sales@x3msoft.com

Mvh

Edwin
Lämna en kommentar
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.