Programmet startar inte!!!
Niklassons Tryckeri AB
2017-05-02
Varför startar inte programmet? Det står så här vid startup: "JOURNAL: error: last commit not found in journal file".

Hoppas ni löser detta omedelbart!
This answer was correct
Created byEdwin08:08 3 May 2017
Hej,

För att ansluta till ditt företag väljer du Ange företagsinfo på huvudmenyn. Där kan du sen välja att du vill ansluta till ett företag. Fyll då i ditt kundnummer (1106330) och klicka på sök. Då ska ditt företag dyka upp och du kan ansluta till det.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2017-05-02
Jag har mac 10.11.6
Niklassons Tryckeri AB
2017-05-02
Jag testade att radera programmet och tankade ned det på nytt.
Ser ut att funka. Men jag kommer inte åt min bokföring.
Har glömt hur man kommer åt den vid inläggning första gången.
Niklassons Tryckeri AB
2017-05-02
Jag kommer bara till Company 1.
This answer was correct
Edwin
2017-05-03
Created byNiklassons Tryckeri AB12:09 2 May 2017
Jag testade att radera programmet och tankade ned det på nytt. Ser ut att funka. Men jag kommer inte åt min bokföring. Har glömt hur man kommer åt den vid inläggning första gången.
Hej,

För att ansluta till ditt företag väljer du Ange företagsinfo på huvudmenyn. Där kan du sen välja att du vill ansluta till ett företag. Fyll då i ditt kundnummer (1106330) och klicka på sök. Då ska ditt företag dyka upp och du kan ansluta till det.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld Support
Niklassons Tryckeri AB
2017-05-04
Tusen tack!
Leave Comment
You can subscribe to notifications for this post by selecting the 'star' icon on the top right corner of the post.
Back to the list
Latest Posts
You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.