Skrivet av:Edwin07:20 13 Apr 2017
Hej Hasse,
Ert program ska vara igång nu. Jag kan dock se att ni har en obetald faktura (nr 361741) vilket är anledningen till att ert system har blivit låst. Om du kan skicka in ett kvitto på att ni har betalat den till sweden@hansaworld.com kan jag
Ingen faktura var förfallen när ni började stänga ner moduler förra fredan. Du kan dock se att vi har en obetald fakura!!! Svårt att betala en faktura man aldrig har fått!! Skall vi behöva sitta utan program i 5 dagar för att ni inte kan skicka fakturorna på rätt adress!! När det gäller fakturorna så har vi kommit överens om att fakt. adressen är ekonomi@sollentunamarkis.se Tala om det för ärthjärnan som sköter faktureringen som helt plötsligt har man börjat skicka på infolådan där det ramlar in mellan 4-500 mail varje dag. Då risken är stor att fakturan går rakt ner i spamlådan, som den gjort i detta fallet. Låt sen bli att dubbelfakturera och se till att fakturorna går till rätt adress så kommer fakturorna att betalas i tid.
Du skriver också att om jag kan skicka in ett kvitto på att vi har betalat fakturan till sweden@hansaworld.com kan jag be ekonomiavdelningen att bokföra den.
V har varit kund hos ER i över 20 år och jag hoppas att vi kan lita på varann så pass att jag inte behöver skicka in kvitto på betalningen.
Era fakturor har lagts in för betalning och ni bör ha pengarna på ert Bg-konto idag eller i morgon. Detta enligt överenskommelse med ärthjärnan. Hon lovade också att programmet skulle vara igång igår, men det lyckades man tydligen inte med!/hasse