Nu har ny stulit mina moduler igen! Ge fan i det!!
Sollentuna Markis Center AB
2017-04-12
Nu börjar jag bli jävligt trött på det här.

Hur fan skall man få igång ett system om man
aldrig får vara ifred

Kan ni ge fan i mina moduler!!

Efter gårdagens uppdatering har jag
bara fått programmet på Engelska.
Det finns ingenstans man kan välja Svenska.

Vi måste snart börja debitera timtid för all dötid

då det inte går att använda programmet. Nu har vi tappat
Fre, Lör, Sön, Mån, Tis, Ons och programmet fungerar
forfarande inte. Vi har betalat 10-15 moduler i 4-5 månader
men programmet fungerar fortfarande inte.
Har nu lagt ner över 1000 timmar under 15 månader utan att få igång programmet och det helt GRATIS! Fick i går för första gången reda på
att man bara kan vara 5 användare. Vi har alltid varit 7 användare.
Hur kommer man att kunna lösa detta om vi nu får igång programmet vill säga??

Vad är det som händer???

Märker ni inte att ni hela tiden tappar kunder. Jag har talat med
flera som valt andra program i stället, alla som har den möjligheten
gör ju det, men det kanske är det som är meningen.

Sollentuna Markis Center är i alla fall en jävligt missnöjd kund!!

Ps Ring Hasse på 0735-191991 och meddela när ni kan tänkas få igång programmet igen Ds.
Edwin
2017-04-13
Hej Hasse,

Ert program ska vara igång nu. Jag kan dock se att ni har en obetald faktura (nr 361741) vilket är anledningen till att ert system har blivit låst. Om du kan skicka in ett kvitto på att ni har betalat den till sweden@hansaworld.com kan jag be ekonomiavdelningen att bokföra den. Ni har fått en del av fakturan krediterad har jag fått höra så det blir i så fall beloppet på fakturan minus de 124 krediterade kronorna.

Med vänliga hälsningar

Edwin
HansaWorld
Sollentuna Markis Center AB
2017-04-13
Skrivet av:Edwin07:20 13 Apr 2017
Hej Hasse, Ert program ska vara igång nu. Jag kan dock se att ni har en obetald faktura (nr 361741) vilket är anledningen till att ert system har blivit låst. Om du kan skicka in ett kvitto på att ni har betalat den till sweden@hansaworld.com kan jag
Ingen faktura var förfallen när ni började stänga ner moduler förra fredan. Du kan dock se att vi har en obetald fakura!!! Svårt att betala en faktura man aldrig har fått!! Skall vi behöva sitta utan program i 5 dagar för att ni inte kan skicka fakturorna på rätt adress!! När det gäller fakturorna så har vi kommit överens om att fakt. adressen är ekonomi@sollentunamarkis.se Tala om det för ärthjärnan som sköter faktureringen som helt plötsligt har man börjat skicka på infolådan där det ramlar in mellan 4-500 mail varje dag. Då risken är stor att fakturan går rakt ner i spamlådan, som den gjort i detta fallet. Låt sen bli att dubbelfakturera och se till att fakturorna går till rätt adress så kommer fakturorna att betalas i tid.
Du skriver också att om jag kan skicka in ett kvitto på att vi har betalat fakturan till sweden@hansaworld.com kan jag be ekonomiavdelningen att bokföra den.
V har varit kund hos ER i över 20 år och jag hoppas att vi kan lita på varann så pass att jag inte behöver skicka in kvitto på betalningen.

Era fakturor har lagts in för betalning och ni bör ha pengarna på ert Bg-konto idag eller i morgon. Detta enligt överenskommelse med ärthjärnan. Hon lovade också att programmet skulle vara igång igår, men det lyckades man tydligen inte med!/hasse
Edwin
2017-04-13
Skrivet av:Sollentuna Markis Center AB09:04 13 Apr 2017
Ingen faktura var förfallen när ni började stänga ner moduler förra fredan. Du kan dock se att vi har en obetald fakura!!! Svårt att betala en faktura man aldrig har fått!! Skall vi behöva sitta utan program i 5 dagar för att ni inte kan skicka f
Er faktura är bokad som betald så nu ska det fungera som det ska. Öknamn och dylikt får jag be dig att ta någon annanstans nästa gång.

Mvh

Edwin
This thread has been closed for further comments. Please create a new thread
Tillbaka till listan
Senaste inläggen
William Zethraeus
Hej Jan! Tack för ditt meddelande. Du behöver gå till Marknadsplats och prenumerera på funktionen...
13:31 7 Mar 2025
William Zethraeus
Did it work?...
10:28 26 Feb 2025

Vi bevakar forumet under ordinarie kontorstid och vårt mål är att besvara alla frågor inom 24 timmar.

You can subscribe to notifications for any post in this forum by selecting the 'star' icon on the top right corner of the topics list. You have to log in to use this functionality.